بهرام افشارزاده که حدود یک ماه پیش برای عضویت در هیات مدیره باشگاه استقلال انتخاب شده بود، از ادامه حضور در جمع مدیران این باشگاه کناره گیری کرده است.

مهر، 13 شهریورماه 1391 از سوی محمد عباسی وزیر ورزش و امور جوانان بهرام افشارزاده به همراه امیدوار رضایی، علی فتح الله زاده، احمد شهریاری و مقداد نجف‌نژاد برای عضویت در هیات مدیره باشگاه استقلال انتخاب شدند.

درحالی که عمر دوره مدیریتی این گروه پنج نفره در باشگاه استقلال به تازگی از مرز یک ماه گذشته است، خبرنگار ما کسب اطلاع کرد که بهرام افشارزاده تمایلی به ادامه حضور در جمع اعضای هیات مدیره این باشگاه ندارد.

افشارزاده که درحال حاضر به عنوان دبیرکل کمیته ملی المپیک ایران انجام وظیفه می‌کند تمایلی به حضور در هیات مدیره باشگاه استقلال ندارد و خواهان جدایی از جمع مدیران این باشگاه است.

 بهرام افشارزاده روز 9 مهر ماه سال جاری در پاسخ به سؤالی در خصوص بحث حضور در هیئت مدیره باشگاه استقلال گفته بود من هنوز در خصوص هیئت مدیره استقلال تصمیم‌گیری نکرده‌ام.

وی همچنین در اظهار نظری دیگر عنوان کرد که نمی تواند از لحاظ مالی به باشگاه استقلال کمک کند.

با توجه به تمامی صحبت ها کناره گیری وی از هیئت مدیره باشگاه استقلال قابل پیش بینی بود. افشارزاده در جلسه با وزیر ورزش اعلام کرده که در جلسات هیئت مدیره باشگاه استقلال شرکت نمی کند و وزیر به صورت تلویحی با استعفای وی موافقت کرده است.

یکی از دلایل کناره گیری افشارزاده از هیئت مدیره باشگاه استقلال، اصلاح اساسنامه کمیته ملی المپیک و رسیدگی به تعلیق برخی از فدراسیون های ورزشی است.

جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال امروز برگزار می شود.

باید دید وزارت ورزش و جوانان در قبال استعفای بهرام افشارزاد چه واکنشی نشان خواهد داد و گزینه مورد نظر عباسی برای این مدیر باتجربه کیست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)