خبرگزاری پرسپولیس : فریدون فهیمی پدر محمدرضا فهیمی هوادار قطع نخاعی پرسپولیس که به مدت 12 سال در تخت بیمارستان بستری است، گفت: بیمه خدمات درمانی پسرم قطع شد.

به گزارش خبرگزاری پرسپولیس از فارس، در روز نهم خرداد سال 79 حادثه تاسف‌باری رخ داد که منجر به تصادف طرفدار دوآتیشه تیم فوتبال پرسپولیس تهران که به فوت سه نفر از اعضای نزدیک وی، خاله و پسرخاله و دختر‌ خاله‌اش شد، می‌گذرد.

در این تصادف محمدرضا فهیمی از ناحیه گردن قطع نخاع شده و مدت 12 سال خانواده فهیمی از جمله پدر و مادرش مشکلات زیادی را در هزینه درمان پسرش متقبل شدند.

در آن تصادف محمدرضا فهیمی طرفدار دوآتیشه پرسپولیس تهران هشت سال بیشتر نداشت.

به بهانه 20 سالگی محمدرضا فهیمی جوان قطع نخاعی مازندرانی و طرفدار دوآتیشه پرسپولیس که 12 سال به صورت درازکش روی تخت بیمارستان امام خمینی ساری بستری است، گفت‌وگویی با پدرش ترتیب دادیم که با هم می‌خوانیم.

فریدون فهیمی پدر محمدرضا فهیمی که مدت 12 سال با مشکلات زیادی بر درمان و بهبودی فرزندش تلاش کرده و در این مدت هزینه‌های زیادی را متقبل شده مهم‌ترین مشکلش را قطع درمان خدمات درمانی از سوی این اداره عنوان کرد.

* برخی مسئولان هیچ اقدامی نکردند

پدر فهیمی گفت: پس از حادثه ناگوار و تلخ در مدت 12 سالی که محمدرضا در بیمارستان امام خمینی ساری بستری است، مسئولان و شخصیت‌های مختلفی برای عیادت محمدرضا در بیمارستان حضور یافتند که بعضی‌ها در اندازه خودشان پسرم را حمایت کردند و برخی مسئولان هیچ اقدام مثبتی انجام ندادند و فقط حرف و شعار دادند.

* جشن تولد محمدرضا با حضور مسئولان برگزار می‌شود

فهیمی افزود: محمدرضا در 25 آبان متولد شد و هر ساله به مناسبت جشن تولد وی مراسم مختصری در بیمارستان امام ساری برگزار می‌شد که در ماه آینده هم تصمیم داریم جشن تولد او را با حضور مسئولان و اقوام نزدیک و خانواده در بیمارستان امام یا بهزیستی استان برگزار کنیم.

* توان پرداخت درمان پسرم را ندارم

وی تصریح کرد: با توجه به تورم و گرانی درمان بنا به دلایلی مسئولان خدمات درمانی بیمه فرزندم را قطع کردند و برای تهیه درمان پسرم با مشکل روبه‌رو شدم.

پدر فهیمی افزود: همان‌طور که اشاره شد مسئولان و شخصیت‌های بزرگ ورزشی و بازیکنان تیم ملی به عیادت محمدرضا به بیمارستان آمدند و هر کدام قول‌هایی دادند.

وی در ادامه بیان داشت: ماهانه بیش از 400 هزار تومان برای درمان محمدرضا به بیمارستان پرداخت می‌کنم که این امر موجب شد تا زندگی برایم سخت و مشکل شود.

فهیمی گفت: در حال حاضر چندین قسط عقب افتاده دارم و توان پرداخت اقساط را ندارم، ولی با توجه به مشکلات درمان همچنان از مسئولان خواهان وام قرض‌الحسنه هستم.

* مسئولان زیادی برای عیادت محمدرضا به بیمارستان آمدند

وی از عیادت اخیر حسین شمس سرمربی سابق تیم ملی فوتسال، سعید نجاریان مدیرعامل راه ساری و رئیس هیئت فوتبال ساری خبر داد و بیان داشت: از مشکلات به وجود آمده درمان محمدرضا با این دو شخصیت صحبت کردم و آنها نیز با تماس مسئولان مربوطه برای درمان محمدرضا قول مساعد دادند.

پدر فهیمی از تمامی مسئولان و قهرمانان که تاکنون به عیادت محمدرضا در بیمارستان حضور یافتند تقدیر و تشکر کرد و خاطرنشان کرد: از استاندار و معاونان او، نمایندگان مجلس، شورای اسلامی شهر ساری، مدیرکل منابع انسانی، حجازی شهردار سابق ساری، مدیرکل بهزیستی، محمودی‌راد مدیرکل محیط زیست، پریچهره مدیرکل ورزش و جوانان استان، ریاست اداره ورزش و جوانان ساری و قائمشهر، فرماندار ساری و قائمشهر، مدیرکل ثبت احوال، مدیرعامل نساجی، نادر و رحیم دست‌نشان، رامشگر و حسین مسگر ساروی از مربیان فوتبال، رضا یزدانی و عسگری محمدیان از قهرمانان کشتی و مدیرعامل و بازیکنان باشگاه پرسپولیس برای ایجاد انگیزه به پسرم روحیه دادند، تشکر می‌کنم.

* از خبرنگاران برای پوشش خبری محمدرضا تشکر می‌کنم

وی در پایان از مدیر بیمارستان امام خمینی ساری به خاطر حمایت‌های ویژه به محمدرضا تقدیر کرد و اذعان داشت: از تمامی خبرنگاران صداو سیما، خبرگزاری‌ها و روزنامه‌ها که نگران حال عمومی محمدرضا بودند به خاطر پوشش خبری پسرم کمال تشکر را دارم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)