پرسپولیس نیوز: بازیکنان پرسپولیس پس از تساوی در دربی با استقلال در میکسد زون صحبت کردند:

ترابی: استقلال به یک امتیاز هم قانع بود/ تساوی مبارک‌شان باشد
مهدی ترابی پس از تساوی دربی تهران اظهار داشت: بازی روانی بود و استقلالی‌ها از اشتباه‌های ما به گل رسیدند. ما از ابتدا امیدوار به برد بودیم و برای مساوی نیامده بودیم. این مساوی را به استقلالی‌ها تبریک می‌گویم. تا آخرین لحظه مطمئن بودم که گل را می‌زنیم.

وی ادامه داد: بازی در نیمه دوم کاملا یک طرفه بود و آنها پشت محوطه جریمه خود دفاع می‌کردند و به یک امتیاز هم قانع بودند. ما شرمنده هواداران شدیم.

بازیکن ملی پوش پرسپولیس در مورد حضور اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی گفت: مربی خوبی و تعریف او را زیاد شنیده‌ایم. امیدوارم با هدایت او به جام جهانی برسیم.

ترابی در مورد دیدار با سپاهان گفت: یکی از بازی‌های مهم ما است و اگر بتوانیم در نقش جهان به پیروزی برسیم، نیمی از راه قهرمانی را رفته‌ایم.

بیرانوند: اسکوچیچ مثل برانکو است / به مطهری به خاطر گلزنی تبریک می‌گویم
علیرضا بیرانوند پس از تساوی دو بر دو مقابل استقلال در جمع خبرنگاران گفت:‌ بازی خوبی انجام دادیم و نتیجه خوبی هم کسب شد.

وی در مورد گلزنی ارسلان مطهری گفت: او بازیکن خوبی است و به خاطر گلی که زده به او تبریک می‌گویم. بازیکنانی که در اولین دربی هستند انگیزه‌های زیادی دارند. خوشحالم که ما شرمنده هواداران نشدیم. فکر می‌کنم نتیجه گرفتن در دربی سخت است. اما ما بازی به بازی بهتر می‌شویم و همچنان در صدر جدول می‌مانیم.امیدوارم بتوانیم دل مردم را شاد کنیم و اتفاق خوبی برای پرسپولیس بیفتد.

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس در مورد انتخاب اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی گفت:‌اتفاق خوبی است. او هر تیمی بوده موفق بوده و مثل برانکو است. امیدوارم به تیم ملی کمک کند.

بیرانوند در مورد تاثیر غیبت خلیل‌زاده در دفاع پرسپولیس عنوان کرد: تمام بازیکنان پرسپولیس آماده هستند و همه هم تلاش می‌کنند اگر شجاع هم بود خوب می‌شد. ما روی اشتباهات فردی گل خوردیم اما بعد از گل دوم از حریف سرتر بودیم. مساوی نتیجه عادلانه بود. هر چند بعد از گل دوم استقلال ما از این تیم سرتر بودیم.

نوراللهی: خدا را شکر که بازی مساوی شد/ مهم این است نباختیم
احمد نورالهی پس از تساوی ۲ بر ۲ تیم‌های استقلال و پرسپولیس در جمع خبرنگاران حضور پیدا کرد و درمورد این مسابقه اظهار داشت: به نظرم بازی خیلی قشنگی بود. می‌توانستیم در این مسابقه به پیروزی هم برسیم. اواخر بازی فشار زیادی به حریف وارد کردیم و استقلال هم عقب نشسته بود. به نظر من استقلال در نیمه اول بهتر بازی کرد و بیشتر در ضدحملات از تکنیک و سرعت قائدی استفاده می‌کرد که موفق هم بودند، اما تجربه پرسپولیس خیلی به کمک این تیم آمد و در نیمه دوم توانستیم بازی را به تساوی بکشانیم. خدا را شکر که توانستیم به گل دوم برسیم و فکر می‌کنم همه از دیدن این مسابقه لذت بردند.

وی درمورد غیبت شجاع خلیل‌زاده، خاطرنشان کرد: شجاع بازیکن مهمی است؛ البته آقا سید و کنعانی‌زادگان هم امروز در خط دفاعی خیلی خوب کار کردند. امیدوارم شجاع زودتر به ترکیب بازگردد. مهمترین چیز در بازی امروز این بود که بازی را نباختیم و خدا را شکر که مساوی شد. شاید اگر ۵ دقیقه دیگر وقت داشتیم به پیروزی هم می‌رسیدیم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس درخصوص عملکرد تیم داوری، عنوان کرد: داوری خوب بود و مشکلی نداشت. در اواخر بازی همه دیدند که چقدر به استقلال فشار آوردیم و به گل هم رسیدیم. هفته بعد هم باید با سپاهان بازی کنیم و سپس خود را برای بازی‌های آسیایی آماده کنیم.

شیری: با این مساوی در صدر جدول ماندیم/علیپور اشتباه خاصی انجام نداد
مهدی شیری پس از تساوی دو بر دو مقابل استقلال در جمع خبرنگاران گفت:‌دربی‌ها همیشه خوب می‌شوند. هواداران بازی خوبی را تماشا کردند. ۴ گل رد و بدل شد و به نظرم این مساوی به دردمان می‌خورد چون همچنان در صدر جدول هستیم. دو بار عقب افتادیم که جبران کردیم.

وی در مورد داوری مسابقه گفت:‌در مورد داوری حرفی نمی‌زنم.

بازیکن پرسپولیس در مورد اخطار به علیپور در مورد شادی پس از گل گفت: دربی همیشه حواشی دارد اما او اشتباه خاصی انجام نداد و به کسی هم بر نخورد.

کنعانی‌زادگان: متاسفانه توپ‌هایمان گل نشد/ خوشحالی علیپور مشکلی نداشت
محمدحسین کنعانی‌زادگان پس از تساوی دو بر دو مقابل استقلال در جمع خبرنگاران گفت: بازی خیلی خوبی بود. هواداران هم برای ما سنگ تمام گذاشتند. می‌توانستیم پیروز شویم امامتاسفانه توپ‌هایمان گل نشد.

وی در مورد کارت زرد علیپور به خاطر شادی پس از گل اظهار داشت: والا نمی‌دانم کریس رونالدو هم بعد از گلزنی شادی می‌کند. آیا به او کارت زرد می‌دهند؟ علیپور خوشحالی کرد ومشکلی هم نداشت اما متاسفانه اینجا به او به خاطر شادی کارت زرد دادند.

کامیابی‌نیا: علیپور دوست داشت شادی گل دیاباته را انجام دهد
کمال کامیابی‌نیا پس از پایان مسابقه پرسپولیس مقابل استقلال در خصوص شادی گل علی علیپور اظهار داشت: او دوست داشت بعد از این گل شادی کند. متاسفانه شانسش این بود که هواداران استقلال آنجا بودند. او دوست داشت شادی گل دیاباته را انجام دهد. او قصد بی احترامی نداشت.

کامیابی‌نیا در مورد بازی امروز عنوان کرد: بازی سختی بود. دو تیم مدعی بازی کردند. خدا را شکر بازی مساوی شد و امتیاز از دست ندادیم. دقایق آخر بازی دست ما بود. در نیمه اول هم خوب بودیم.

نادری: خدا را شکر شرمنده هواداران نشدیم
محمد نادری پس از تساوی دو بر دو مقابل استقلال اظهار داشت: خدا را شکر توانستیم در دقایق آخر به گل برسیم و بازی مساوی شد تا شرمنده هواداران نشویم.

وی در مورد اینکه بین دو نیمه چه اتفاقی در رختکن پرسپولیس افتاد عنوان کرد: تعویض‌ها نظر کادر فنی بود. خیلی راحت می‌توانستیم استقلال را ببریم اما به هر حال خدا را شکر شرمنده هواداران نشدیم.

امیری: گل دوم ما روی اتفاق و آفساید نبود/ اسکوچیچ گزینه خوبی بود
وحید امیری بعد از تساوی در دربی امروز درباره انتخاب اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی عنوان کرد: خدا را شکر که سرمربی انتخاب شد، اسکوچیچ در هر تیمی رفته تحول ایجاد کرده، امیدوارم تیم ملی هم با او نتیجه بگیرد و موفق شود. اسکوچیچ چند سال در ایران کار کرده و با روحیات، اخلاقیات و مسائل فنی بازیکنان ایران آشناست. او گزینه خوبی بود.

بازیکن پرسپولیس درباره مشکلات مالی تصریح کرد: مشکلات را تا حدودی حل کرده‌اند، ما چند وقت دیگر مسابقات لیگ قهرمانان را داریم، به نظرم این تیم مدیریتی باید مشکلات را حل کند چون ما نماینده ایران هستیم و همه انتظار دارند عملکرد خوبی داشته باشیم.

امیری درباره بازی امروز یادآور شد: ما هم مالکیت توپ و هم موقعیت گلزنی داشته‌ایم، پاس‌کاری‌ها هم در زمین حریف بود نه زمین خودمان. خیلی‌ از تیم‌ها دقیقه ۸۰ به بعد زیر توپ می‌زنند. گل دوم ما روی اتفاق نبود بلکه با پاس‌کاری به این گل رسیدیم. فکر می‌کنم موقعیت‌ها ما بیشتر بود.

وی در پاسخ به این سؤال که می‌گویند پاسی که شما دادید آفساید بوده، عنوان کرد: من ندیدم اما در رختکن بچه‌ها می‌گفتند آفساید نبود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)