پرسپولیس نیوز : بازیکنان پرسپولیس پس از برتری مقابل الدحیل در لیگ قهرمانان آسیا از این بازی صحبت کردند.

شایان مصلح: یک برد غیرقابل باور به دست آوردیم

شایان مصلح پس از پیروزی سه بر یک پرسپولیس مقابل الدحیل و صعود به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: خدارا صدهزار مرتبه شکر که توانستیم بازی را ببریم، یک برد غیرقابل باور به دست آوردیم. به لطف خدا و با تلاش همه بچه‌ها بازی بردیم. هواداران هم زحمت کشیدند و به ورزشگاه آمدند و انشالله بعد از محرم و صفر هم شادی می‌کنیم.

وی ادامه داد: هرچه داریم از وجود اهل بیت هست. تماشاگران هم امروز روی سکوها عزاداری کردند، انشالله که بتوانیم شأن و منزلت اهل بیت را رعایت کنیم.

شجاع‌ خلیل‌زاده: مقابل السد تنها ۸ بازیکن داریم؛ خدا به ما رحم کند

شجاع خلیل‌زاده درباره پیروزی ۳ بر یک پرسپولیس مقابل الدحیل و صعود این تیم به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: متاسفانه با مشکل کمبود بازیکن مواجه هستیم و برای دیدار مقابل السد هم ۳ – ۴ بازیکن خود را در اختیار نداریم. امیدوارم خدا به ما رحم کند.

وی در پاسخ به این پرسش که با توجه به این که هنوز صعود السد به مرحله بعد قطعی نشده، چرا از این تیم به عنوان تیم راه‌یافته به مرحله نیمه نهایی نام برده است، گفت: تا این لحظه السد به مرحله بعد راه‌یافته است. ما هم امیدوار بودیم استقلال به عنوان نماینده ایران به مرحله نیمه نهایی برسد و با این تیم در نیمه نهایی بازی کنیم. ان‌شاءالله استقلال شرایط بهتری پیدا کند و در لیگ قهرمانان آسیا موفق باشد.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به حمایت هواداران این تیم تصریح کرد: در هیچ استادیومی چنین شور و شوقی میان هواداران نمی‌بینیم به مردم بابت این پیروزی تبریک می‌گویم.

خلیل‌زاده در واکنش به صحبت خبرنگاری که گفت پرسپولیس برای دیدار رفت مرحله نیمه نهایی تنها ۱۲ بازیکن دارد، خاطر نشان کرد: ما مقابل السد ۱۲ بازیکن در اختیار نداریم بلکه ۸ بازیکن داریم.

امید عالیشاه: خدا را شکر شرمنده هواداران نشدیم

امید عالیشاه پس از پیروزی ۳ بر یک پرسپولیس مقابل الدحیل و صعود به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: خداراشکر که توانستیم به پیروزی برسیم تا شرمنده هواداران نباشیم و توانستیم از این مرحله صعود کنیم.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که دوست دارید در مرحله بعد با کدام تیم بازی کنید؟ گفت: مطمئنا دوست داریم با استقلال بازی کنیم و دعا می‌کنیم آنها تا آخر بازی بتوانند نتیجه را برگردانند.

وی درباره پاداش صعود به نیمه‌نهایی عنوان کرد: قبل از بازی پاداشی برای صعود به نیمه‌نهایی مشخص و قرار شد که در آینده پرداخت شود.

محمد انصاری: نیت‌مان از ابتدا صعود بود

محمد انصاری پس از پیروزی ۳ بر یک این تیم مقابل الدحیل و صعود به نیمه نهایی اظهار داشت: اول از هم ایام عزاداری سیدالشهدا را به همه عزیزان تسلیت می‌گویم. خداراشکر توانستیم اتفاق خوبی را رقم بزنیم.

مدافع پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که فکر می‌کردید که صعود می‌کنید؟، گفت: از ابتدا نیت‌مان صعود بود تا بتوانیم دل مردم را شاد کنیم، وقتی همه یک هدف را بخواهند مطمئنا همه به آن می‌رسند.

انصاری درباره حضور هواداران و حمایت آنها در این بازی عنوان کرد: در بازی با الجزیره هم این اتفاق رخ داد و خداراشکر هواداران خوب حمایت کردند از آنها ممنونیم و انشالله بتوانیم در ادامه راه خوب کار کنیم و جواب حمایت‌های آنها را بدهیم.

کمال کامیابی‌نیا: ایرماتوف خیلی جاها به سود الدحیل سوت می‌زد/ باید دست هواداران را بوسید

کمال کامیابی‌نیا پس از صعود پرسپولیس به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا با برتری ۳ بر یک مقابل الدحیل قطر گفت: بازی خوبی بود و هواداران هم از این مسابقه استقبال گرمی کرده بودند، خدا به ما کمک کرد تا این هواداران نا امید به خانه نروند. خدا را شکر در این شب‌های عزیز توانستیم این هواداران را خوشحال کنیم، آنها همیشه ما را حمایت کردند و باید دست‌شان را بوسید.

وی ادامه داد: متاسفانه روی یک اتفاق و به صورت ناگهانی گل خوردیم اما خدا را شکر با صحبت‌های برانکو به بازی برگشتیم، بازی خیلی خوبی ارائه کردیم و پیروز شدیم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اخطاری که نیمه اول دریافت کرد که سبب محرومیت او از دیدار مرحله نیمه نهایی شد، خاطر نشان کرد: فکر می‌کنم روشن ایرماتوف (داور مسابقه) خیلی جاها به سود حریف سوت می‌زد. در آن صحنه بازیکن حریف من را زد و بعد می‌خواست با من دست بدهد. خواستم دستم را بکشم که داور ناگهان به من اخطار داد، فکر می‌کنم در این صحنه کمی بی‌تجربگی کردم. با این حال فکر می‌کنم اخطارهای دور مقدماتی پاک خواهد شد.

بشار رسن: پرسپولیس می‌تواند قهرمان آسیا شود

بشار رسن پس از پیروزی ۳ بر یک پرسپولیس مقابل الدحیل قطر و صعود نماینده ایران به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: فکر نمی‌کردیم الدحیل اینقدر شکننده باشد و چنین بازی انجام دهد. تعجب کردم که یوسف العربی در ترکیب الدحیل نبود. این تیم از لحاظ تاکتیکی خیلی خوب است و بازیکنان تکنیکی خیلی خوبی در اختیار دارد.

وی با اشاره به عملکرد نه چندان خوب پرسپولیس در نیمه اول این مسابقه عنوان کرد: متأسفانه در نیمه اول تمرکز لازم را نداشتیم. بین دو نیمه اما سرمربی تیم تأکید کرد که باید تلاش کنیم و ما هم تصمیم گرفتیم با تمرکز کامل به زمین برویم. پرسپولیس قهرمان است و از اول شخصیت قهرمانی دارد. این تیم می‌تواند به فینال و سپس قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا برسد.

نوراللهی: برای پیروزی همدل بودیم/ بازیکنان پرسپولیس باید به هواداران افتخار کنند

احمد نوراللهی پس از صعود پرسپولیس به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا با برتری ۳ بر یک مقابل الدحیل قطر گفت: همه مدیران، کادر فنی و بازیکنان همدل بودیم که دل هواداران را شاد کرده و به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کنیم.

وی با تمجید از استقبال پرشور هواداران پرسپولیس گفت: بازیکنان واقعاً باید به این هواداران افتخار کنند. تیمی که این هواداران خوب را دارد که تا دقیقه ۹۵ تشویق می‌کنند و باعث می‌شوند با انرژی بیشتری در زمین بدویم. آن هم در شرایطی که تیم باید سه گل بزند و به بازی برگردد. خدا را شکر پیروز شدیم و به نیمه‌نهایی صعود کردیم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به سوالی درباره مصاف این تیم مقابل السد قطر در مرحله نیمه‌نهایی تصریح کرد: بازی این تیم مقابل السد هنوز تمام نشده است. امیدوارم استقلال، نماینده ایران مقابل السد موفق باشد.

نوراللهی با اشاره به مشکلات باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: تیم ما با مشکلات زیادی از جمله کمبود بازیکن و محرومیت از پنجره نقل و انتقالاتی دست و پنجه نرم می‌کند. باشگاه مشکلات زیادی دارد و مدیران برای حل این مشکلات تلاش می‌کنند. باشگاه باید با طلبکاران قبلی هم تسویه حساب می‌کرد که البته برخی از این مطالبات هم پرداخت شد.

علیپور: با تدابیر کادر فنی و حمایت هواداران به فینال صعود می‌کنیم/ هواداران همیشه سنگ تمام گذاشته‌اند

علی علیپور پس از پیروزی ۳ بر یک پرسپولیس مقابل الدحیل و صعود سرخپوشان به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اظهار داشت: بازی سختی بود. در اوایل بازی خیلی خوب حمله کردیم، ولی به گل نرسیدیم. متأسفانه روی یک غفلت و البته خوش‌شانسی حریف گل خوردیم، ولی مهم این بود که بعد از گل توانستیم به بازی برگردیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا امسال می‌توانید طلسم صعود به فینال لیگ قهرمانان را بشکنید، گفت: ان‌شاءالله که همین‌طور باشد و هدف‌مان هم از ابتدا همین بوده است. ان‌شاءالله با تدابیر کادرفنی و حمایت هواداران این اتفاق می‌افتد.

علیپور درباره حمایت هواداران در این دیدار خاطر نشان کرد: هواداران همیشه سنگ تمام گذاشته‌اند و امروز هم نشان دادند که به مانند گذشته یک دلگرمی خوب برای ما هستند. خدا را صدهزار مرتبه شکر که توانستیم خوشحال‌شان کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)