سه شنبه 1 بهمن (16:26)

مرجع خبری پرسپولیس: مصاحبه کوتاه با بزرگان پرسپولیس در آستانه دیدار با مس

باقري: فكرش را نمي كردم با چارلتون رقابت كنم

رضایی: مشکلات خط دفاعی برطرف شده است

مازيار زارع : شانس پرسپوليس بيشتر است

نيكبخت واحدي : از مس انتقام مي‌گيريم

باقري: فكرش را نمي كردم با چارلتون رقابت كنم

كاپيتان تيم فوتبال پرسپوليس گفت: هيچگاه فكرش را نمي كردم كه با چارلتون رقابت كنم

كريم باقري اظهار داشت: انتخاب من به عنوان يك هافبك گلزن بالاتر از بزرگان فوتبال دنيا افتخار بزرگي است. خوشحال هستم باز هم نام ايران را بر سر زبان ها انداختم.
وي افزود: به دنبال افتخار آفريني با لباس تيم ايران بودم ولي هرگز فكرش را نمي كردم با چارلتون رقابت كنم و از او پيشي بگيرم و به عنوان گلزن ترين هافبك جهان معرفي شوم.
باقري در خصوص حضور ايوچ در پرسپوليس گفت: او مربي بزرگ و با دانشي است اما حرف زدن در اين باره را به بعدا موكول مي كنم.
باقري درباره بازي برابر مس عنوان كرد: آنها تيمي پر قدرت هستند و نمي خواهند در زمين خود مقابل ما بازنده باشند. مس از بازيكنان با تكنيك و خوبي برخوردار است.
باقري خاطر نشان كرد: در تمام بازي ها تلاش خودم را مي كنم و برايم فرقي ندارد در چه پستي به ميدان مي روم چون قصدم سربلندي تيم ملي و پرسپوليس است.

رضایی: مشکلات خط دفاعی برطرف شده است

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: با هماهنگی های ایجاد شده در خط دفاعی مشکلات برطرف شده است

رحمان رضایی در خصوص بازی این هفته با مس یادآور شد: تیم ما با پیروزی مقابل فولاد دوباره به روزهای اوج خود برگشته و همانطور که دربازی یا این تیم حساب شده پیروز شدیم می توانیم در بازی با مس هم با برنامه و منطق ببریم.
وی ادامه داد: البته تیم مس از بازیکنان با انگیزه و مربی با دانشی چون مظلومی سود می برد که صددرصد روز سختی را برای ما رقم خواهند زد.
مدافع تیم پرسپولیس تاکید کرد: کادرفنی تمام نکات فنی و تاکتیکی را به بازیکنان ارائه داده و همه منتظر این دیدار هستیم تا بتوانیم 3 امتیاز دور رفت را جبران کنیم.
وی با حمایت از پیروانی گفت: وی مربی با تجربه ای است که می تواند با دراختیار داشتن فرصت کافی تیم را به روز های اوج برگرداند.
رضایی با اشاره به خط دفاعی اظهار داشت: تمامی تناقص ها در خط دفاعی برطرف شده و مطمئن باشید که دیگربه راحتی به مهاجمان تیم ها فرصت گلزنی نخواهیم داد

مازيار زارع : شانس پرسپوليس بيشتر است

هافبك تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت: “ديدار مقابل مس يكي از حساس ترين بازي هاي پرسپوليس در تيم فصل دوم است كه قطعا شانس پرسپوليس هم براي پيروزي بيشتر است.”

مازيار زارع عنوان كرد: “مس كرمان تيم خوب و قدرتمندي است كه بازيكنان خوبي نيز در اختيار دارد. بازي در كرمان كار بسيار سختي است، اما پرسپوليس چاره‌اي به جز پيروزي ندارد و بايد انتقام شكست دور رفت را بگيرد.”

وي ادامه داد: “من هميشه براي نواختن ضربات پنالتي آمادگي دارم و اگر باز هم پيرواني تشخيص بدهد كه بايد پشت توپ بايستم اين كار را انجام مي‌دهم.”

زارع خاطرنشان كرد: “بازيكنان پرپوليس از نظر روحي رواني در شرايط خوبي قرار دارند و براي بازي مقابل مس كاملا آماده هستند.”

نيكبخت واحدي : از مس انتقام مي‌گيريم
بازيكن تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت: “مس در كرمان تيم قدرتمندي است و قطعا بازي سختي مقابل اين تيم در پيش داريم و براي انتقام ديدار رفت بازي مي‌كنيم.”

عليرضا نيكبخت واحدي عنوان كرد: “مس كرمان در بازي رفت آن روي اشتباهات داوري موفق شد پرسپوليس را در آزادي شكست دهد، به همين دليل بايد انتقام بازي رفت را اين بار با شكست دادن اين تيم در كرمان بگيريم و آن را به هواداران هديه كنيم.”

وي ادامه داد: “مس تيم بزرگي است و فوتبال خوبي را به نمايش مي‌گذارد، اما پرسپوليس انگيزه بسيار زيادي دارد و همين انگيزه باعث موفقيت خواهد شد.”

نيكبخت واحدي خاطرنشان كرد: “صحبت كردن در مورد ايويچ در حيطه اختيارات من نيست، اما تا اين بازي كار پيرواني خوب كار كرده و ايويچ هم مي تواند مشاور خوبي براي او باشد.”

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)