مرجع خبری پرسپولیس : تمرين تيم ملي فوتبال ايران عصر امروز در كمپ تيم‌هاي ملي برگزار شد.

 

تمرين تيم ملي فوتبال ايران عصر امروز از ساعت 19 در كمپ تيم‌هاي ملي با حضور 23 بازيكن آغاز شد. بازيكنان ابتدا بدن‌هاي خود را با دويدن و حركت‌هاي كششي و نرمشي گرم كردند و در ادامه سپك تاكرا در دستور كار ملي پوشان قرار گرفت.

 

در اين مرحله از تمرين يك گروه از بازيكنان كاورهاي نارنجي و ساير با لباس‌هاي طوسي به تمرين كردن پرداخته و دروازه‌بان‌ها به صورت اختصاصي زير نظر مربي دروازه‌بان‌هاي تيم ملي به كار پرداختند.

* نكته جالب تمرين امروز اضافه شدن مهرداد اولادي به آندرانيك تيموريان در جمع مصدومان تيم ملي بود. وي كه مشتري جديد پزشكان تيم ملي شده بود ابتدا همراه با دكتر شهاب دقايقي به دويدن پرداخته و سپس همراه با آندرانيك تيموريان كه امروز آماده‌تر از روزهاي گذشته بود به پاسكاري مشغول شد.

* مرحله بعدي تمرين ملي پوشان پاسكاري با دست و پا بود كه آنگونه بدن‌هاي خود را بيشتر گرم كردند و در پايان اين مرحله هندبال با گل‌هاي كوچك انجام شد.

* در ادامه كار بازيكنان به دو گروه سبز و نارنجي تقسيم شده و زير نظر مستقيم كي‌روش ضربات ايستگاهي را تمرين كردند. در اين مرحله نيز پژمان نوري و قاسم حدادي‌فر از روي نقطه كرنر سانتر مي‌كردند تا بازيكنان بتوانند از توپ‌هاي ارسالي استفاده بهينه را انجام دهند نكته جالب اين مرحله از تمرين حضور مستقيم كي‌روش و پاس‌هايي بود كه او در توپ‌هاي برگشتي به بازيكنان كناري مانند خسرو حيدري و مهرداد پولادي مي‌داد تا جبهه دوم حملات را تدارك ببينند.

* در سمت ديگر زمين احسان حاج‌صفي و ميلاد زنيد‌پور با آدمك‌هايي كه كاشته شده بود به تمرين ضربه ايستگاهي پرداختند.

 

* تقسيم كار دستياران كي‌روش نيز يكي ديگر از نكات تمرين امروز بود كه هر كدام از آنها در يك بخش از زمين مشغول تمرينات مختلف با بازيكنان بودند.

* تمرين تيم ملي امشب در حضور 4 خبرنگار و يك عكاس برگزار شد ضمن اينكه تماشاگران كمي نيز در محوطه براي ديدن تمرينات تيم ملي حضور داشتند.

* ناظر سنگاپوري ديدار ايران و مالديو دقايقي كوتاه در تمرينات امشب ملي پوشان حاضر شده و چند دقيقه‌اي با عباس ترابيان سرپرست تيم ملي به صحبت كردن پرداخت.

* در مرحله پاياني امشب يك تعداد از ملي پوشان به سرد كردن بدن‌هاي خود پرداخته و سايرين به افرادي كه مشغول به زدن ضربات ايستگاهي بودند پرداختند تا در اين قسمت هم زير نظر كي‌روش به تمرين پردازند.

* در هنگام سرد كردن علي كريمي روي هر دو زانويش يخ بسته و با توپ مديسن‌بال تمرين كرد ضمن اينكه هادي نوروزي نيز مچ پايش را با يخ بسته بود.

* گرد و خاك شديد مراحل پاياني تمرين تيم ملي را تحت‌الشعاع قرار داده و باعث شد ملي پوشان به سرعت زمين كمپ تيم‌هاي ملي را به سمت اتوبوس تيم ملي ترك كنند.

ديدار تيم‌هاي ملي ايران و مالديو از مرحله دوم مقدماتي جام جهاني 2014 برزيل روز شنبه از ساعت 19:30 در ورزشگاه آزادي برگزار مي‌شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)