مرجع خبری پرسپولیس : مديرعامل سابق پرسپوليس گفت: پس از كناره‌گيري‌ام علي‌آبادي هرگز درباره مشكلات پرسپوليس و راه حل آنها از من سئوال نكرد.

داريوش مصطفوي تصريح كرد: متاسفانه پس از كناره‌گيري ام از پرسپوليس علي آبادي كه هميشه يار و ياور اين تيم بود و به من دلگرمي مي‌داد از من سئوال نكرد كه مشكلات پرسپوليس چيست و چرا اين تيم را ترك كردم.
وي افزود: مطمئن هستم اگر حرف هاي من را گوش مي‌دادند الان وضعيت پرسپوليس اينگونه نبود و اين تيم جايگاه خوبي حتي در آسيا كسب مي‌كرد.
مصطفوي خاطرنشان كرد: همين آقاياني كه امروز مي‌گويند بازيكنان پرسپوليس چگونه جذب شده‌اند در ابتداي فصل بارها من را تشويق مي‌كردند كه 9 بازيكن برتر ايران را در اول سال جذب كردند تا وقتي كه قطبي به ايران آمد و اين تيم را كهكشاني ناميد.
مديرعامل سابق پرسپوليس يادآور شد: اين سئوال براي من هنوز باقي است كه چرا قطبي، پرسپوليس را با توجه به اينكه مشكلاتش را بازگو نكرد، ترك كرد و چرا دوباره به ايران برگشت. قطبي وقتي مي خواست از ايران برود گفت هرگز قصد بازگشت به ايران را ندارد اما پس از مدتي دوباره به ايران برگشت. هر وقت از او سئوال كردم كه دليل اين كارت چه بود گفت بهتر است به گذشته توجهي نكنيم.
مصطفوي اضافه كرد: وقتي آمدن قطبي به ايران قطعي شد به كادر فني كه شامل پيرواني، ‌عابدزاده و كماسي بودند اعلام كردم اگر سرمربي تيم آنها را نخواهند پرسپوليس را بايد ترك كنند اما خوشبختانه قطبي همه آنها تائيد كرد و مشكلي در اين باره نداشتيم اما باز هم مي گويند من اين كادر فني را انتخاب كردم كه واقعا جاي تاسف دارد.

مديرعامل سابق پرسپوليس در خصوص استعفايش گفت: دوست نداشتم تا به امروز به دليل حضور پرسپوليس در مسابقات مختلف حرفي بزنم. من پس از بازي با ذوب‌آهن و همچنين ملوان استعفاي خودم را داده بودم. همه كارها را مديرعامل نمي‌توانست انجام دهد و دست‌هايي در اين بين بود كه مشكلاتي به وجود آورده بود.
وي افزود: در طول 40 سال زندگي فوتبالي‌ام برخورد بدي كه در پرسپوليس با من شد را هرگز فراموش نمي‌كنم. به نظرم اين كار اصلا درست نبود. من هيچ وقت از فوتبال دور نيستم و علاقه‌اي هم به چسبيدن به ميز و پست و مقام ندارم اما معتقدم كه از پير فوتبال سواستفاده شد.
مصطفوي تاكيد كرد: ‌مردم بدانند كه من مدير غيرفوتبالي نبودم و با توجه به اينكه خيلي از ابزارها عليه من بسيج شده بود، پرسپوليس را در رده سوم با تفاضل گل به مديرعامل بعدي تحويل دادم و كارنامه بدي نداشتم. اما فكر مي‌كنم كه اگر الان بودم چه بلايي سر من مي‌آوردند؟

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)