مرجع خبري پرسپوليس:(17:48)/يك شنبه 15 دي

مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: براي ترك باشگاه پرسپوليس منتظر دستور علي آبادي هستم.

در خصوص مسائل اخير باشگاه پرسپوليس صحبت كرد. متن اين گفت و گو را در زير مي‌خوانيد: 

وضعيت پرسپوليس را پس از باخت مقابل ذوب آهن چگونه مي‌بينيد؟
بايد پذيرفت وضعيت خوب نيست. شكست تبعات خاص خودش را دارد. بايد سعي كنيم بر اين حواشي غلبه كنيم. قصد داريم با آرامش كامل و نشست‌هاي موثر، همفكري كنيم تا هرچه سريعتر از اين شرايط خارج شويم. پرسپوليس پتانسيل بالايي دارد و موفقيت دور از دسترس نيست

يعني هنوز اميد به قهرماني داريد؟
چرا كه نه. اختلاف ما با صدر جدول زياد نيست. شايد نتايج استقلال، هواداران ما را ناراحت كرده باشد، اما با برنامه‌اي جديد به فكر آينده هستيم. به هواداران قول مي‌دهيم جدول اينطور نمي‌ماند. ما شرايط حساسي داريم و بايد به فكر آينده باشيم. 

منظور شما از شرايط حساس، حضور در ليگ قهرمانان آسيا است؟
بله. بايد در ليگ برتر به حقمان برسيم و همچنين جام حذفي را تصاحب كنيم. سپس با انسجام بيشتر پا به ميدان بزرگي مثل ليگ قهرمانان آسيا بگذاريم. مي‌خواهيم پس از سال‌ها جام آسيا را به ايران بياوريم و در كلكسيون باشگاه پرسپوليس قرار دهيم.

به همين راحتي؟
نه، هرگز آسان نيست. فاصله‌ها در آسيا نزديك است. تيم‌ها با قدرت چند برابر به ميدان مي‌آيند. ما بايد تدابيري اتخاذ كنيم كه تيم‌ها از بازي مقابل ما وحشت داشته باشند. معتقدم فوتبال ايران در آسيا اول است.حتي جايگاهش فراتر از آسياست. 

نتايج اخير خلاف اين را ثابت مي‌كند.
‌من با اين حرف مخالفم. نتايج اخير ما خواست خدا بود تا نقاط ضعف‌مان را بشناسيم و در آسيا با پوشاندن آن با قدرت به ميدان برويم. ما در بازي‌هاي بعدي در ليگ برتر متفاوت‌تر ظاهر خواهيم شد. 

آيا به دنبال قرعه مناسبي در آسيا هستيد؟
خير، تمام بازي‌ها در آسيا حكم فينال را دارد. چون نماينده ايران هستيم بايد طوري بازي كنيم كه نام حريف برايمان مهم نباشد. 

دليل عدم حضور شما در مراسم‌ قرعه كشي ليگ قهرمانان آسيا چيست؟
بعيد مي‌دانم كه عدم حضور من ضربه‌اي به پرسپوليس وارد كند. من با تفكرات مسئولان آسيايي آشنا هستم. به همين دليل برنامه‌‌ريزي‌هايم طبق افكار آنها براي باشگاه پرسپوليس است. خوردبين هميشه به عنوان نماينده من در اين مراسم شركت مي‌كند و گزارش كامل به من مي‌دهد. به صورت تلفني با او در تماس هستم. 

امكان دارد در آستانه بازي‌هاي آسيايي شما همراه پرسپوليس نباشيد؟
6 ماه است كه به اين حرف‌ها عادت كرده ام. هر روز مرا در رسانه ها بركنار مي كنند. من به اين حرف ها عادت كرده ام. همانطور كه مهندس علي‌آبادي به من حكم داد تا به باشگاه پرسپوليس بيايم حالا هم هر دستوري بدهد، با كمال ميل مي پذيرم. هر وقت علي آبادي بگويد، مي روم. 

آيا امكان حضور مربي خارجي در پرسپوليس وجود دارد؟
فعلا خير. از پيرواني حمايت مي‌كنيم. اگر قرار باشد اتفاقي بيفتد هيئت مديره پرسپوليس پس از جلسه آن را اعلام مي‌كند. 

در جريان نامه سازمان تربيت بدني به هدايتي هستيد؟
بله. بايد حق را به آنها داد. سازمان تربيت بدني زحمات زيادي براي ما كشيده است. سازمان در قبال اين زحمات هنوز جواب خود را نگرفته‌ است. بايد با هماهنگي بيشتر سعي كنيم تدابيري بينديشيم تا آنها هرچه سريعتر از ما راضي شوند. 

چه تصميمي داريد؟
در نشست‌هاي مختلف، مشكلات را برطرف مي‌كنيم.

شما همچنان با هدايتي اختلاف داريد؟
خير. من با هيچكس در باشگاه مشكل ندارم. همه به دنبال يك هدف يعني موفقيت و سربلندي باشگاه هستيم. 

گروهي از پيشكسوتان باشگاه گفته اند شما استقلالي هستيد و بايد باشگاه را ترك كنيد. در اين باره چه نظري داريد؟
به نظر آنها احترام مي گذارم، اما به حرف هاي پيوس عادت كرده ام چون براي بار اول نيست كه اين حرف ها را درباره من مي زند. من بازيكن پرسپوليس بوده ام و سعي مي كنم در پست مديريت براي موفقيت اين تيم تلاش كنم. 

در پايان اگر حرفي داريد؛ بگوييد.
مانند هواداران از دو نيتجه گذشته پرسپوليس ناراحت هستم. سعي مي‌كنيم با تعامل لازم، روزهاي آرامي را براي پرسپوليس آماده كنيم تا اين تيم به حقش برسد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)