جمعه 20 دی(11:53) 

مرجع خبری پرسپولیس : مصطفوي: هدايتي گفت هر وقت شما رفتي پرداخت را شروع ميکنم

مدير عامل مستعفي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: خوشحالم با رفتن من شرايطي ايجاد مي شود تا بازيكنان به پولشان برسند

داريوش مصطفوي اظهار داشت: در 6 ماه گذشته روزهاي سختي را سپري كردم. دوست ندارم دليلي بياورم كه كارهايم را توجيه كنم. مديريت من مشكلي نداشت و فقط به خاطر آسايش و آرامش پرسپوليس استعفا كردم.
وي افزود: به خاطر حل مشكل بازيكنان كه يك ماه پيش بايد آن را برطرف مي كردم و قسط دوم را به بازيكنان مي‌دادم استعفا كردم. به هر دري كه زدم منابع مالي به دستم نيامد.
مصطفوي ادامه داد: رفتن از پرسپوليس برايم سخت بود. فقط از يك بابت خوشحالم كه ديگر در ورزشگاه آزادي عليه من پس از بردها و باخت‌ها شعار سر نمي‌دهند. اين باعث خرسندي من است. اميدوارم براي مدير عامل جديد هرگز اين اتفاق پيش نيايد.

مصطفوی در خصوص آخرین جلسه هیئت مدیره باشگاه با حضور وی عنوان کرد: در این جلسه ابتدا در خصوص مشکلات باشگاه و عقب افتادن حقوق پرداختی به بازیکنان بحث شد و آقای هدایتی عنوان کرد مشکلی برای پرداخت طلب تمام بازیکنان ندارد اما تنها در صورتی که من از سمت خود کناره گیری کنم. من هم با توجه به شرایط به وجود آمده بر استعفای قبلی خود تاکید کردم  و اعضا نیز با این موضوع موافقت کرده و بحث انتخاب میدرعامل جدید آغاز شد.
مدير عامل مستعفي تيم فوتبال پرسپوليس درخصوص نظرسنجي برنامه نود گفت:

 

 

خوشحالم مردم تا حدي با من موافق بودند و اعلام كردند مديريت باعث نتايج بد پرسپوليس نبود. از تمام آنها تشكر مي‌كنم.
مصطفوي خاطرنشان كرد: اميدوارم انصاري‌فرد در هيئت مديره پرسپوليس بهترين جايگزين براي من باشد. از او مي‌خواهم در راستاي نظرات اعضاي هيئت مديره حركت كند و در خارج از اين چارچوب عملي انجام ندهد.
مصطفوي افزود: پرسپوليس تيم بزرگ مردمي است كه چشم 30 ميليون هوادار و هزاران مسئول به اين تيم است. اين باشگاه هيچ وقت تكيه بر يك نفر نداشته است.
وي تاكيد كرد: با هدايتي اختلاف نظر داشتم. همه اين موضوع را مي‌دانستند. او اعلام كرده بود دوست ندارد تا من در باشگاه باشم پول خود را خرج كند. اين هم نظر ايشان بود و به آن احترام مي‌گذارم، اما حالا در بيرون باشگاه با او بهترين رفيق هستم و هيچ وقت مسائل را با هم آميخته نمي‌كنم.
مصطفوي عنوان كرد: در ديدار برابر پيكان، هدايتي را در آغوش گرفتم اين يك فيلم نبود بلكه واقعيت بود. چون در آن زمان در وقتي كه به ورزشگاه مي رفتيم دوست داشتيم به هر نحوي پرسپوليس موفق شود.
مصطفوي يادآور شد: سازمان تربيت بدني به باشگاه كمك كرد. هزينه‌هاي هدايتي هرگز فراموش نمي‌شود اما امروز خوشحالم كه با رفتن من بازيكنان به راحتي پول خود را دريافت مي كنند و دوباره بمب خبري در انتظارشان است. از مهندس علي‌آبادي و اعضاي هيئت مديره تشكر مي كنم كه براي من و باشگاه پرسپوليس كم نگذاشته‌اند.
مصطفوي تصريح كرد: طبق مصوبه مجمع باشگاه پرسپوليس مدير عامل بايد نظر هيات مديره را در باشگاه پياده كند. من اين كار را كردم. هيچ يك از اعضا در باشگاه بزرگي مثل پرسپوليس حق اين را ندارد كه تصميم خود را بر هيئت مديره ديكته كند. اين خارج از چارچوب مجمع باشگاه پرسپوليس است.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)