پرسپولیس نیوز: مصطفی قنبرپور، سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس مدعی شد که سرخپوشان موفق به شکست تیمی حرفه‌ای شده‌اند.

مصطفی قنبرپور پس از برتری ۳ بر یک تیم فوتبال پرسپولیس مقابل الدحیل قطر و صعود سرخپوشان به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: همه اعضای باشگاه پرسپولیس، از مدیران تا اعضای تدارکات تیم می‌خواستند که به برتری برسیم و خوشبختانه این اتفاق افتاد. ما یک تیم حرفه‌ای را شکست دادیم. پس از اینکه از الدحیل عقب افتادیم، بازیکنان با صحبت‌های برانکو به بازی برگشتند و نتیجه را جبران کردند. از این بابت خوشحالم.

وی با اشاره به ایام عزاداری امام حسین (ع) گفت: در ایام سوگواری سیدالشهدا (ع) قرار داریم و می‌دانید همه چه حالی دارند. همین ایام، احوال و همین طبل‌هاست که نیروی مضاعفی به بازیکنان باغیرت پرسپولیس داد و با کمک خدا و خواست بازیکنان، الدحیل را شکست دادیم.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که «آیا فکر می‌کردید که سرخپوشان پس از اینکه از الدحیل عقب افتادند، این تیم را شکست دهند؟»، تصریح کرد: با توجه به صحبت‌های برانکو و همدلی میان بازیکنان، آنها می‌خواستند که این اتفاق بیفتد که خدا را شکر همین‌طور هم شد. بازیکنان با تمام وجود بازی کردند. در عین حال جا دارد دست تک تک هواداران را که تا دقیقه ۹۰ تیم را تشویق کردند، ببوسیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)