پرسپولیس نیوز : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هنوز با درد تمرین می‌کنم و شاید با نظر دکتر متخصص تصمیم به جراحی بگیرم.

شایان مصلح که در اوج آمادگی از ناحیه شکم دچار مصدومیت شده است، درباره طولانی‌تر شدن دوران درمانی‌ و آخرین وضعیتش گفت: حقیقت این است که خودم هم واقعا نمی‌دانم مشکلم چیست و هنوز با درد تمرین می‌کنم. امروز (جمعه) برای اینکه درد نداشته باشم قبل از تمرین مُسکن خوردم اما با این حال موقع استارت زدن و شوت‌زنی درد داشتم. با این شرایط نمی‌توانم به میدان بروم و اگر هم بازی کنم نمی‌توانم با صد در صد توان در زمین حاضر شوم. این مصدومیت واقعا کلافه‌ام کرده است.

وی در پاسخ به این سوال که با این شرایط چه تصمیمی خواهد گرفت، یادآور شد: اگر این روند ادامه پیدا کند مجبور به عمل جراحی می‌شوم. قرار است پزشک متخصصم این هفته به تهران بیاید و تصمیم نهایی را به او واگذار می‌کنم. قطعا اگر عمل کنم یکی دو ماهی دور از میادین خواهم بود و این یعنی اینکه فصل را از دست خواهم داد. اگر هم عمل نکنم باید کج‌دار و مریز شرایط را ادامه دهم تا ببینم اوضاع چطور خواهد شد.

مصلح در واکنش به این موضوع که آیا طول درمانش را زیر نظر کادرپزشکی به خوبی طی کرده، عنوان کرد: این نوع درد‌ها برای خیلی از فوتبالیست‌ها پیش آمده و به همین راحتی دست بردار نیست. محمد انصاری می‌گفت ۴ سال پیش این درد را داشت و در نهایت مجبور به عمل جراحی شد اما با این حال بعضی اوقات همان درد سراغش می‌آید. در حال حاضر هم من با این درد به نوعی عادت کرده‌ام و مجبورم مسکن مصرف کنم. اگر بازی کنم مطمئنا با صد درصد توان نخواهد بود و این مسئله، هم به خودم و هم تیم آسیب می‌رساند. انشالله این هفته تصمیم نهایی خود را اتخاذ خواهم کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)