شنبه 5 بهمن (15:30)

مرجع خبری پرسپولیس : مظفری زاده گزینه نخست داوری دربی تهران است

عضو كمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: سعید مظفری زاده بهترین گزینه برای قضاوت بازی پرسپولیس و استقلال است.

حمید خوشخوان درباره داور بازی پرسپولیس و استقلال گفت : داور این بازی ایرانی خواهد بود و نیازی به آوردن داور خارجی نداریم .

وی گفت: در صورت كم شدن حاشیه های این بازی ، هیچ مشكلی در داوری به وجود نخواهد آمد و به نظر من سعید مظفری زاده در صورتی كه حواسش را بیشتر جمع كند ، بهترین گزینه برای قضاوت بازی پرسپولیس و استقلال خواهد بود .

عضو كمیته داوران فدراسیون فوتبال همچنین با انتقاد از صحبت های مدیرعامل باشگاه صبای قم گفت:

 قضاوت احمد صالحی در بازی دیروز بسیار خوب بود و یكی از بهترین قضاوت های داوری را از وی شاهد بودیم.

این پیشكسوت داوری افزود: شاید به نظر ملاحی باید 20 پنالتی به نفع صبا گرفته می شد ولی باید بگویم قرار نیست هركسی در محوطه جریمه خود را به زمین انداخت برای تیم وی پنالتی اعلام شود.

عضو كمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: كارشناسی داوری از روی تصاویر سیما بسیار ساده است ولی در زمان مسابقه بازی را قضاوت كردن با توجه به این همه فشار تماشاگران كار بسیار مشكلی است .

حمید خوشخوان” با اشاره به استاندارد بودن ورزشگاه آزادی تهران گفت: این ورزشگاه برای بررسی كار داوران بسیار خوب است؛ این صحبت های مدیر عامل باشگاه صبای قم به این علت مطرح می شود كه احمد صالحی اسم بزرگی ندارد ولی اگر یك اسم بزرگ در این بازی بود دیگر این صحبت ها مطرح نمی شد .

عضو كمیته داوران فدراسیون فوتبال تاكید كرد : معلوم نیست برخی از افراد چرا می خواهند داوری ایران را زیر سوال ببرند و اگر قرار باشد كسی به داوری نظارت كند كمیته داوران این وظیفه را برعهده دارد نه آقای ملاحی .

این كارشناس داوری ایران درباره نبود رئیس كمیته داوران در فدراسیون فوتبال گفت : مگر وقتی آقای عنایت داور تعیین می كند خودش هم با آنها به زمین می رود ؟ عنایت یكی از افتخارات داوری ایران است كه همیشه برای تدریس و آموزش به كلاس های مختلف داوری خواهد رفت .

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)