اخراج میثاقیان و سپردن امور آلومینیوم به دست پرویز مظلومی برای بسیاری از طرفداران این تیم جنوبی دور از انتظار بود.

فارس از بندرعباس،‌آن‌گونه که از باشگاه آلومینیوم هرمزگان خبر می‌رسد گویا که این باشگاه که از هفته‌های گذشته با پرویز مظلومی وارد مذاکره شده بود و حتی مقرر شده بود که وی در صورت عدم نتیجه گیری میثاقیان در برابر سایپا نیز امور این تیم هرمزگانی را بگیرد، سرانجام با توافق صورت گرفته از این لحظه به بعد مظلومی به همراه همرامان همیشگی خود یورگن گده، آتیلا حجازی و حسن تراب‌پور هدایت زردپوشان را در دست می‌گیرند.

آلومینیوم هرمزگان که از 25 بازی، 10 باخت، 10 مساوی و پنج برد را به دست آورده است، با 25 امتیاز در رده چهاردهم جدول از وضعیت خوبی برخوردار نیست و احتمال سقوط این تیم به لیگ یک بسیار است.

هر چند که آلومینیوم در نیم فصل دوم بازیکنانی همانند میداوودی و ایمون زائد و مجتبی زارعی را به خدمت گرفته است اما در بازی‌ها اخیر گویا نتایج حاصله باب میل مسئولان این باشگاه نبوده‌ است.

اکبر میثاقیان نیز در جدیدترین اظهارنظر خود در مورد چرایی عدم حضورش در آلومینیوم، برکناری‌اش از تیم را طبیعی خوانده و گفته است: حق باشگاه است که هر وقت خواست مربی خود را تعویض کند و آلومینیوم نیز از این امر مستثنا نیست.

وی افزوده است: روزهای سخت آلومینیوم با توجه به اینکه نخستین حضور خود را در لیگ برتری سپری می‌کند به پایان رسیده است و کار برای مربیان آینده این تیم راحت است.

میثاقیان با بیان اینکه جدائیش توافقی نبوده است، گفت: به من گفتند نیا و در واقع مرا از تیم بیرون کردند.

اما از طرفی دیگر نیز گفته شده است که پرویز مظلومی نمی‌تواند در بازی آلومینیوم در برابر صنعت نفت در آبادان بر روی نیمکت بنشیند و وی در بازی با پرسپولیس در بندرعباس می‌تواند هدایت این تیم را نزدیک در دست داشته باشد.

حسین جباری مدیر عامل باشگاه آلومینیوم نیز در مورد تعویض مربی این تیم فوتبال این باشگاه گفته است: بیشتر هدف ما از این کار وارد سازی شک به بازیکنان بود تا در بازی‌های آینده بتوانند نتایج بهتری را بگیرند.

حال باید دید آلومینیوم می‌تواند در بازی‌های باقیمانده، ثابت کند که توان ماندن در لیگ برتر را دارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)