جمعه 27 دي:(14:13)

مرجع خبري پرسپوليس:در حالی که از لوکا بوناچیچ به عنوان اصلی ترین گزینه سرمربیگری تیم فوتبال پرسپولیس نام برده می شود اما بنا بر اظهار نظر مسئولان این باشگاه و مدیربرنامه های بوناچیچ، توافق نهایی هنوز صورت نگرفته و مذاکرات ادامه دارد

پس از آنکه اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس به این نتیجه رسیدند که برای ادامه رقابتهای لیگ برتر از وجود یک سرمربی خارجی استفاده کنند، مذاکراتی را با چند گزینه انجام دادند اما در نهایت با بررسی همه جانبه شرایط گزینه های مورد نظر، بر سر ” لوکا بوناچیچ ” به توافق رسیدند و مقرر شد مذاکرات ادامه پیدا کند.

مذاکرات طرفین تا حد قابل توجهی پیش رفته است اما هنوز توافق نهایی صورت نگرفته و قراردادی هم به امضا نرسیده است.

در این بین مسئولان باشگاه پرسپولیس که برای انتخاب بوناچیچ با کارشناسان و حتی مدیران عامل قبلی باشگاه نیز مشورت هایی را انجام داده اند، شرایط ویژه ای را برای عقد قرارداد با این مربی کروات پیشنهاد کرده اند که تا حدودی زیادی مورد موافقت لوکا قرار گرفته است.

این مذاکرات در حالی هنوز ادامه دارد که اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس بر حمایت از افشین پیروانی تا زمان انتخاب سرمربی جدید تاکید دارند و از او حمایت می کنند

مدیربرنامه های لوکا بوناچیچ نیز نرسیدن به توافق نهایی با مسئولان باشگاه پرسپولیس را تایید می کند. آنها هنوز بر سر برخی مسائل و شرایط به توافق نهایی نرسیده اند.

مجید فرخزادی عضو هیئت مدیره و سخنگوی باشگاه پرسپولیس نیز خبر توافق مسئولان این باشگاه با بوناچیچ را تایید نمی کند. او می گوید: نمی دانم این اخبار از چه کانالی منتشر می شود که مسئولان باشگاه از آن بی اطلاع هستند. تصور می کنیم برخی دلالان به فکر اهداف خود هستند و منافع باشگاه را در نظر نمی گیرند.

حسین هدایتی رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس نیز قطعی شدن همکاری لوکا بوناچیچ با این باشگاه را تایید نمی کند و حتی این احتمال را می دهد که در صورت ادامه این حاشیه سازیهای حضور بوناچیچ در پرسپولیس منتفی شود.

با این حال به نظر می رسد در شرایطی که لوکا بوناچیچ تنها گزینه خارجی مورد مذاکره مسئولان باشگاه پرسپولیس است اما آنها قصد ندارند در شرایط فعلی نام سرمربی آینده خود را به طور رسمی اعلام کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)