معاون حقوقی پرسپولیس گفت: این حکم ۶ ماه قبل باید قطعی می‌شد و در آن مقطع پول پرداخت می‌شد اما باید که امکان پرداخت این وجوه را داشته باشیم.

مهدی خواجوند در خصوص شکایت برانکو، اظهار داشت: این موضوع به کرات توضیح داده شده است. در سایت باشگاه به تفصیل توضیح داده‌ایم. آخرین اقدام در خصوص پرونده برانکو را دیروز انجام داده‌ایم. شکایتی که به CAS باید می‌شد را انجام دادیم. لایحه تنظیم و دفاعیات تعریف شد و به CAS ارائه شده و منتظر تصمیم هستیم.

وی در خصوص هزینه شکایت در دادگاه CAS عنوان کرد: دو تکلیف وجود دارد. من یک تکلیف حقوقی دارم، وظیفه‌ام هست به عنوان شخص حقوقی در زمان مقرر پرونده را پیگیری کنم.این حکم ۶ ماه قبل باید قطعی می‌شد و در آن مقطع پول پرداخت می‌شد و باشگاه در شرایط خاص خودش قرار دارد که امکان پرداخت این وجوه را داشته باشیم و چیزی که مدیریت باشگاه شدیدا پیگیر آن است امکان صحبت و مصالحه است و این موضوع پیگیری می‌شود.

خواجوند در رابطه با بازگشت بازیکنان خارجی علی‌الخصوص استوکس، خاطرنشان کرد: در خصوص استوکس در حال طی کردن پروسه قانونی هستیم، نامه‌هایی که باید ارسال می‌کردیم را فرستاده‌ایم و پیگیر شرایط استوکس هستیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)