پرسپولیس نیوز : معاون اجرایی باشگاه نساجی قائمشهر گفت: ما از روز گذشته موفق به تماس با علی امیری نشده‌ایم،‌ اما فکر نمی‌کنم او به صورت کتبی استعفایی به مالک باشگاه داده باشد.
محمد کاظمی درباره استعفای علی امیری از مدیرعاملی باشگاه نساجی قائمشهر اظهار داشت: ما هم اصلاً در جریان این اتفاق نیستیم و از روز گذشته هم هر چقدر تلاش کردیم با امیری تماس بگیریم، نشد. من از باشگاه هم در این مورد سؤال کردم و فکر نمی‌کنم امیری به صورت کتبی استعفایی به مالکیت باشگاه ارائه کرده باشد. همان‌طور که گفتم از روز گذشته تلاش کردیم با امیری صحبت کنیم،‌ اما تا الان موفق نشده‌ایم.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود امیری به دلیل مسائل شخصی قصد دارد از باشگاه نساجی جدا شود،‌ تصریح کرد: یکسری مسائل در باشگاه وجود دارد و واقعاً نمی‌دانم این تصمیم امیری چقدر مربوط به مسائل شخصی است و چقدر به مسائل دیگر ربط دارد. امیری در میانه فصل گذشته هم یک‌بار از سمتش استعفا کرد که مورد موافقت صنیعی‌فر (مالک باشگاه نساجی) قرار نگرفت. الان هم نمی‌دانم به چه دلیل این تصمیم را گرفته است و نمی‌توانم چیزی بگویم. ان‌شاءالله همه چیز درست خواهد شد.

معاون اجرایی باشگاه نساجی قائمشهر در مورد جذب بازیکنان جدید نیز یادآور شد: ما با چند بازیکن در حال مذاکره بوده و منتظر مشخص شدن تکلیف آنها هستیم. برخی از بازیکنان با باشگاه‌های خود قرارداد دارند و باید رضایت‌نامه دریافت کنند،‌ همین موضوع باعث شده است تا فعلاً صبر کنیم و منتظر باشیم.

کاظمی در واکنش به این موضوع که گفته می‌شود باشگاه نساجی با سروش رفیعی برای مدت نیم‌فصل صحبت کرده است، گفت: رفیعی بازیکن آزاد است و اگر دوست دارد به پرسپولیس برود باید یا نیم‌فصل بیرون بنشیند و یا به تیم دیگری برود. شاید رفیعی قبول نکند که نیم‌فصل بیرون بنشیند، به همین دلیل هم ما با این بازیکن صحبت کردیم و او از ما زمان خواسته است تا فکر کند. این بازیکن دو الی سه پیشنهاد دیگر هم دارد، اما نساجی جذابیت‌هایی دارد که هیچ‌کس مستقیم به پیشنهاد ما جواب منفی نمی‌دهد. در مورد رفیعی هم ما امیدواریم این بازیکن جواب مثبت بدهد، حالا اگر این اتفاق افتاد شاید ما این بازیکن را تمام فصل در اختیار داشتیم و اصلاً دیگر به پرسپولیس نرفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)