پرسپولیس نیوز : دکتر مناف هاشمی گفت: من از طرف وزیر مسئول مذاکره با صدا و سیما هستم اما فعلا مذاکرات را متوقف کرده‌ایم. راه جدیدی پیدا می‌کنیم تا بتوانیم حق فوتبال را از صدا و سیما بگیریم.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان؛ دکتر مناف هاشمی در مورد اینکه از طرف وزیر ورزش مامور مذاکره با صدا وسیما شده است گفت: این مساله صحت دارد. چند وقت پیش آقای گودرزی به من دستور دادند که ماموریت مذاکره با صدا و سیما را برعهده بگیرم. چند جلسه هم در صدا و سیما داشتم اما هنوز به نتیجه نرسیده‌ایم. وقتی دیدیم چند بار جلسات ما با مدیران سازمان بی‌نتیجه ماند، تصمیم گرفتیم فعلا آن را متوقف کنیم. الان چند روزی می‌شود که هیچ مذاکره‌ای با مدیران صدا و سیما نکرده‌ایم.

او ادامه داد: به دنبال راهکاری هستیم تا دوباره و از یک طریق دیگر باب مذاکرات را با صدا و سیما باز کنیم. البته این را هم باید بگویم که فدراسیون فوتبال کار خودش را جداگانه انجام می‌دهد و ما هم دنبال راه‌های قانونی هستیم تا هرچه زود‌تر این مشکل را حل کنیم. به هر حال اهمیت فوتبال برکسی پوشیده نیست و ما هم به دنبال راه‌های قانونی برای حل این مشکل می‌گردیم تا هر چه زود‌تر دوباره بازی‌های لیگ پخش شود.

وی افزود: مشکل حق پخش حتما حل خواهد شد. مگر می‌شود مشکل حل نشود؟ حتما این اتفاق می‌افتد. موضوع حق پخش آنقدر هم که عده‌ای از مردم فکر می‌کنند، پیچیده نیست. همه در وزرات ورزش در تلاش هستند تا هر چه زود‌تر این مشکل را حل کنند و من مطمئن هستم به زودی این اتفاق خواهد افتاد.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)