انصاری فرد و نژادفلاح دوباره صاحب منصب شدند!

مرجع خبری پرسپولیس : در شرایطی که زمان معرفی اعضای هیات مدیره دو باشگاه تیم های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا به پایان رسیده است، همچنان هیات مدیره تیم های مطرح پایتخت معرفی نشده اند.

 

درحالی استقلال و پرسپولیس تا چند ماه دیگر در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف رقبای خود می روند که همچنان انتصاب اعضای هیات مدیره این دو باشگاه در هاله ای از ابهام قرار دارد و با وجود به اتمام رسیدن زمان معرفی هیات های مدیره تیم های شرکت کننده در لیگ قهرمانان همچنان مشخص نیست که این دو تیم چه وضعیتی خواهند داشت.

چندی پیش گزارشی را منتشر کردیم که در آن  مسئولین ازانتصاب هیات مدیره این دو باشگاه تا پایان آبان ماه خبر داده بودند اما همان موقع عزیزالله محمدی اعلام کرد که به جای منتظر نستن اسامی مدیران قبلی این دو تیم را به AFC اعلام خواهیم کرد.

 

وی در همان گزارش عنوان کرده بود که برای این دو باشگاه با توجه به اعتمادی که کنفدراسیون فوتبال آسیا به ایران دارد، همان اعضای هیات مدیره های قبلی را معرفی می کنیم که ظاهرا همین اتفاق رخ داده است.

با توجه به اتمام زمان معرفی اعضای هیات مدیره تیم ها به کنفدراسیون فوتبال آسیا، رئیس سازمان لیگ برتر فوتبال کشور گفت: آقای سعیدلو کماکان تصمیمی نگرفته اند و حضور ایشان در بازی های آسیایی گوانگجو انتخاب اعضای هیات مدیره را به تاخیر انداخت. اما ما همان اعضای هیات مدیره های قبلی را به AFC می دهیم. در این مدت هم استرس هایی که وارد کردیم به این دلیل بود که می خواستیم این کار زودتر انجام بگیرد که متاسفانه اینگونه نشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)