مرجع خبری پرسپولیس : سکوبرت مدافع مالیایی 33 ساله که طی روزهای اخیر در تمرینات تیم پرسپولیس حاضر شده ، مورد رضایت سرمربی این تیم قرار گرفته و به احتمال زیاد با این تیم قرارداد  امضا خواهد کرد.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس ، طی فصل جاری لیگ برتر تاکنون بارها و بارها کارنامه بازیکنان خارجی که در تمرینات تیم پرسپولیس حاضر شدند ارائه شده که هیچ کدام به امضای قرارداد با این تیم نرسیدند اما با توجه به کمبود تیم پرسپولیس در خط دفاعی احتمال امضای قرارداد با این مدافع آفریقایی بیش از سایرین به نظر می رسد.

 

این بازیکن متولد سال 1977 بوده و با 33 سال سن و 193 سانتی متر قد سابقه بازی در تیم های مختلف اروپایی را دارد.

 

 

 

این بازیکن طی سال های 1997 تا 99 عضو تیم موناکو فرانسه بوده و برای این تیم 9 مسابقه انجام داده است . سپس راهی تروا شده و تا سال 2003 در 29 مسابقه برای این تیم به میدان رفته است. بهترین دوران بازیگری وی مربوط به عضویت در تیم وست برومویچ انگلیس می باشد که طی سال های 2003 تا 2005 ،  34 بار برای این تیم به میدان رفته است .

 

 

پس از دو فصل حضور در انگلیس سکوبرت به تیم یونانی اسپرا پیوسته و پس از یک سال حضور در این تیم راهی پانیونیوس یونان شده است(مرجع خبری) . برت تا اواسط سال 2009 در تیم پانیونیوس عضویت داشته و در 23 مسابقه که برای این تیم به میدان رفته یک گل نیز به ثمر رسانده است .

 

پس از جدایی از پانیونیوس، برت بازیکن آزاد بوده و با تیمی قرارداد نبسته است . حدود یک هفته است که این بازیکن مالیایی که 7 بازی ملی در کارنامه خود دارد ،  در تمرینات تیم پرسپولیس حاضر شده و احتمال امضای قرارداد با این بازیکن وجود دارد .

 

انتهای گزارش اختصاصی / امانت داری ، استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)