پس از اشتی با کاشانی

مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي سابق تيم فوتسال پرسپوليس بعد از آشتي با سرپرست اين باشگاه گفت: به من احتياج ندارند و فكر نمي‌كنم به اين تيم بازگردم.


بابك معصومي سال گذشته با تيم فوتسال پرسپوليس از ليگ دسته اول به ليگ برتر راه پيدا كرد؛ اما در چند هفته پيش از آغاز ليگ، به دليل مسائلي كه در اين باشگاه رخ داد و برخلاف نظر وي بود، از سرمربيگري سرخپوشان كناره‌گيري كرد.وي بعد از اين اتفاق اعلام كرد كه از برخورد حبيب كاشاني ناراحت و دلگير است؛ اما حالا ديگر كدورتي احساس نمي‌كند.

 

* چه شد كه با حبيب كاشاني آشتي كرديد؟

 

روز چهارشنبه ترابيان و شمس با من صحبت كردند كه مسائل رخ داده با باشگاه پرسپوليس را به دست فراموشي بسپارم و حتي اگر قصد همكاري با اين باشگاه را ندارم، با حبيب كاشاني به عنوان يك بزرگتر، صحبت كنم. من هم با سرپرست باشگاه تماس گرفتم و به عنوان يك كوچكتر به خاطر حرف‌هايي كه زده بودم، عذرخواهي كردم. كاشاني هم گفت كه نمي‌خواهد از دستش ناراحت باشم. من اگر حرفي زدم فقط به خاطر حق و حقوق بچه‌ها بود و هيچ چيزي را براي خودم نمي‌خواستم. نمي‌خواهم دوباره به عقب بازگردم. به هر شكل بعد از كمي گله‌گذاري، ناراحتي‌‌مان از بين رفت.

 

* سرپرست باشگاه‌ پرسپوليس پيشنهاد كار هم داد؟
بله، كاشاني گفت به عنوان مدير تيم فوتسال كارت را ادامه بده، بچه‌ها به تو احتياج دارند؛ ولي گفتم كه احساس مي‌كنم تيم شرايط ايده‌آلي دارد و حيدريان فوق‌العاده نتيجه گرفته است. اگر دو و يا سه بازيكن به پرسپوليس اضافه شوند، وضعيت خيلي بهتر هم مي‌شود.

 

* يعني ديگر قصد بازگشت به پرسپوليس را نداريد؟
فكر نمي‌كنم ديگر به پرسپوليس بازگردم چون آنها به من احتياج ندارند؛ اما به كاشاني قول دادم هر كمكي از نظر همفكري و مشورتي بخواهند در خدمت‌شان هستم،‌ البته اگر قابل بدانند.

 

* به فوتسال چطور، دوباره هدايت تيمي را به عهده مي‌گيريد؟
حتما به فوتسال بازمي‌گردم. در حال حاضر هم سه تا چهار تيم هستند؛ اما مجموعه‌شان براي تيم شدن كامل نيست. دنبال اين هستم كه مسئوليت هر تيمي را به عهده مي‌گيرم، حضورشان در مسابقات پنج يا شش ماهه نباشد بلكه بتوانيم روي جوانان پنج تا شش سال سرمايه‌گذاري كنيم.

 

* پس با ليگ‌ برتري‌ها نخواهيد بود؟
برايم فرقي نمي‌كند ليگ برتر باشد، ليگ يك و يا ليگ سه. فقط مي‌خواهم در آن تشكيلات كار مفيدي انجام دهم.
دوست ندارم از كسي نمره بگيرم، هدف من تقويت و كمك به فوتسال است و اينكه تيم ملي بازيكن مستعد معرفي كنيم. فقط آرزويم اين است كه تيم ملي فوتسال يك روزي قهرمان جهان شود.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)