پرسپولیس نیوز: سرمربی تونسی تیم فوتبال الدحیل قطر، حریف پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از هدفش برای قهرمانی در این رقابت‌ها گفت.

به نقل از روزنامه استاد الدوحه قطر، نبیل معلول در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر الریان در فینال جام شیخ جاسم قطر گفت: این بازی یک آزمایش خوب جهت ورود به فصل جدید لیگ ستارگان قطر است. البته ما در هفته سوم این رقابت‌ها نیز با الریان بازی داریم که می‌تواند تجربه‌ای عالی جهت رویارویی الدحیل با پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا باشد. زمان این بازی بسیار خوب است و در آمادگی‌مان جهت حضور در لیگ قهرمانان آسیا مؤثر خواهد بود. قطعاً در بازی برابر پرسپولیس به دنبال نتیجه خوب و صعود به مرحله نیمه نهایی هستیم.

سرمربی تیم فوتبال الدحیل قطر افزود: لحظه‌های بسیار خوبی را همراه تیم ملی فوتبال تونس در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه و جام باشگاه‌های آفریقا همراه تیم الترجی تجربه کرده‌ام. حالا تجارب جدیدی در لیگ ستارگان قطر و لیگ قهرمانان آسیا کسب خواهم کرد. دو تجربه حضور در جام باشگاه‌های آفریقا با تیم الترجی و یک عنوان قهرمانی در سال ۲۰۱۱ را دارم. در تجربه جدیدم با تیم الدحیل هم هدفم قهرمانی آسیاست و امیدوارم به آن دست یابیم.

دیدار رفت تیم‌های الدحیل قطر و پرسپولیس در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا روز ششم شهریور ماه برگزار می‌شود. تاریخ بازی برگشت این دو تیم نیز ۲۷ شهریور در ورزشگاه آزادی تهران خواهد بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)