دوشنبه 30 دی (16:00)

مرجع خبری پرسپولیس: معمارزاده: سه هفته ديگر تمرين‌هاي دروازه‌باني را آغاز مي‌كنم ./ حضور”رحمتي”روحيه گلرهاي پرسپوليس را ضعيف مي‌كند

ميثاق معمارزاد امروز (دوشنبه) با انجام تست عضلاني آماده ورود به تمرين‌هاي ميداني ‌شد. دروازه‌بان پرسپوليس در شانزدهمين هفته از دوران مصدوميتش به دليل پارگي رباط صليبي، امروز در تست عضلاني كلينيك درماني مونيخ شركت كرد و پس از موفقيت‌آميز بودن نتايج تست‌ها،‌ تمرين‌هاي ميداني را شروع خواهد كرد.

وي درباره آخرين وضعيت خود گفت: پيش از صحبت درباره‌ي هر موضوعي حضور انصاري فرد را در پرسپوليس تبريك مي‌گويم و اميدوارم كه حضور وي سبب شود كه پرسپوليس در ادامه ليگ برتر نتايج بهتري را كسب كند.

وي ادامه داد: درباره مصدوميتم نيز بايد بگويم كه امروز در تست عضلاني به منظور ارزيابي وضعيتم شركت كردم كه در اين تست وضعيت عضله پاي مصدومم خوب بود و از فردا (سه‌شنبه) در كنار فيزيوتراپي و آب درماني،‌ كارهاي ميداني و دويدن نيز در دستور كارم قرار مي‌گيرد. البته من اين تست را در روز جمعه گذشته انجام دادم كه در آ‌ن زمان از نظر عضلاني مشكلي نداشتم اما به دليل آن كه دكتر بوينش بايد اين تست را تاييد كند و در روز جمعه او حضور نداشت، امروز بار ديگر در حضور بوينش و همچنين پزشك جراح، فيزيوتراپ و بدنساز كلينيك اين تست را انجام دادم تا با تاييد آنها دويدن را آغاز كنم.

معمارزاده افزود:

عنوان مي‌شود كه جراحي رباط صليبي در ايران و آلمان تفاوتي ندارد، البته من منكر بودن جراحان خوب در ايران نمي‌شوم و بحث من پزشك جراحم نيست بلكه موضوع اين است كه بوينش از صبح وارد اين كلينيك مي‌شود و فقط هم كارش با بيماران رباط صليبي است. اين مجموعه تجهيزاتي همچون استخر،‌ دستگاه فيزيوتراپي و بدنسازي، دكتر تغذيه و بدنسازي و حتي افرادي با مدرك دكتراي ماساژوري دارد كه تمامي اين امكانات در يك مجموعه جمع شده است و ورزشكار مصدوم بايد از 9 صبح تا 5 بعدازظهر در اختيار اين مجموعه باشد. به همين دليل است كه مي‌گويم طي اين دوره درماني در آلمان با ايران تفاوت دارد و اگر چنين مجموعه‌اي در ايران وجود دارد آن را به من يا افرادي كه پس از من دچار اين مشكل مي‌شوند معرفي كنند تا به آ‌ن مراجعه كنند.

معمارزاده ادامه داد: من اكنون 16 هفته از دوران مصدوميت را پشت سر گذاشته‌ام و البته از هفته چهاردهم مي‌توانستم تمرينات ميداني را آغاز كنم چرا كه وقتي بازيكني رباط صليبي پاره مي‌كند، بايد از هفته پانزدهم يا شانزدهم تمرينهاي دويدن خود را آغاز كند. با اين حال ترجيح دادم تا هفته شانزدهم صبر كنم؛ چرا كه طبق سفارش يكي از دوستانم كه از بهترين فيزيوتراپ‌هاي ايران است، صلاح دانستم اين تمرينات را از هفته شانزدهم آغاز كنم.

وي افزود: البته دروازه‌بان‌ها يك ماه و نيم زودتر از بازيكناني كه در پستهاي ديگر بازي مي‌كنند مي‌توانند به ميدان بازگردند چرا كه نه لازم است تكل بزنند و نه درگيري زيادي در طول بازي دارند. ضمن آنكه از باشگاه پرسپوليس نيز مجوز گرفته‌ام تا در تمرين‌هاي يك تيم بوندس ليگايي حاضر شوم و زير نظر مربي دروازه‌بانهاي اين تيم تمرين كنم. البته نام اين تيم را پس از آغاز تمريناتم اعلام مي‌كنم.

معمارزاده در ادامه پيرامون رايزني پرسپوليس براي جذب مهدي رحمتي نيز به ايسنا گفت: رحمتي يكي از بهترين دروازه‌بان‌هاي ايران است و من روابط دوستانه‌اي با او دارم و چه در پرسپوليس چه در مس كرمان و يا هر تيم ديگر براي او آرزوي موفقيت مي‌كنم. در اين باره صحبتي ندارم چون موضوع به من مربوط نمي‌شود تا درباره آن اظهارنظر كنم. تنها يك سوال از مسوولان باشگاه دارم البته اين موضوع مربوط به زماني است كه انصاري فرد مديرعامل باشگاه نبود. زماني كه من رباط صليبي پاره كردم‌، پرسپوليس يك جاي خالي داشت كه آن را با حضور “الياسي” پر كرد. چرا در شرايطي كه مسوولان باشگاه مي‌دانستند من رباط صليبي پاره كرده‌ام و 5 ماه و نيم دور از ميادين هستم تصميم گرفتند تا ليست پرسپوليس را با يك دروازه‌بان دسته يكي تهران پر كنند؟

وي افزود: پس از آ‌ن نيز عنوان كردند كه نام من بايد از فهرست بيرون بيايد تا يك مدافع به تيم اضافه شود. من از اين مساله چندان سر در نمي‌آورم، اما در هر صورت به دليل علاقه به هواداران پرسپوليس و لطف و محبتي كه هيات مديره باشگاه نسبت به اعزام من به آلمان داشت، با خواسته‌ي هيات مديره درباره خارج كردن نام خود از فهرست پرسپوليس در ليگ موافقت كردم. اما اكنون با اين شرايط و در حالي كه 4 دروازه‌بان در پرسپوليس حضور دارند، باشگاه به دنبال اضافه كردن يك دروازه‌بان ديگر است كه اين موضوع نشان دهنده نوعي بي‌اعتمادي نسبت به گلرهاي حال حاضر پرسپوليس است و اطمينان دارم با حضور هر دروازه‌بان ديگري كه قرار است در ليگ قهرمانان آسيا درون دروازه پرسپوليس بازي كند،‌ روحيه‌ي دروازه‌بانهاي فعلي كه در تمرين‌ها حضور دارند براي ادامه ليگ تضعيف مي‌شود. باور دارم كه واعظي و حقيقي از عهده حراست دروازه‌ي پرسپوليس برمي‌آيند و ما نبايد تمام ضعف تيم را گردن دروازه‌بان‌هاي پرسپوليس بيندازيم.

وي افزود: اگر بازي‌هاي رقيب‌مان تيم استقلال را ديده باشيد، تيمهاي حريف چندان صاحب موقعيت صددرصد گل بر روي دروازه اين تيم نمي‌شوند، چرا كه بازيكنان استقلال در خط حمله، هافبك و دفاع، آنقدر به بازيكنان حريف فشار مي‌آورند كه تيمها نمي‌توانند براحتي وارد محوطه جريمه اين تيم بشوند. به اعتقاد من پرسپوليس بيشتر بايد بر روي دفاع تيمي تاكيد كند و بي‌ترديد واعظي و حقيقي نيز با حمايت بيشتر، عملكرد بهتري درون دروازه پرسپوليس خواهند داشت اما حضور يك دروازه‌بان ديگر روحيه اين دروازه‌بان‌ها را در ليگ برتر نيز دچار ضعف مي‌كند و پرسپوليس كه قصد دارد معضل ليگ قهرمانان آسيا را حل كند، با اين شرايط در ليگ برتر نيز دچار مشكل مي‌شود.

معمارزاده ادامه داد: در هر صورت قصد دخالت در مسائل فني و مديريت پرسپوليس را ندارم و فقط نظر خود را ابراز مي‌كنم.

معمارزاده در پايان گفت: در فاصله بين 20 تا 25 بهمن‌ماه كارم در كلينيك دكتر بوينش تمام مي‌شود و به ايران بازمي‌گردم. البته با وجود آن كه اين مدت را در كلينيك بوده‌ام، اما تمرينات گلري را كنار نگذاشته‌ام و دستهايم از توپ جدا نبوده است. تا 12 روز تمرين‌هاي ميداني را انجام مي‌دهم و سپس تمرين‌هاي دروازه‌باني را آغاز خواهم كرد

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)