مرجع خبری پرسپولیس : دروازه‌بان تيم فوتبال پرسپوليس گفت: در صحنه منجر به گل استقلال اهواز فرياد زدم كه توپ براي من است اما بايد قبول كرد اشتباهات جزيي از فوتبال است.

ميثاق معمار‌زاده درباره بازي با استقلال اهواز تصريح كرد: به دليل نبود تماشاگران اصلا بازي خوبي نبود. در نيمه اول 2 گل

صددرصد را نزديم و در آخر بازي استقلال اهواز با رسيدن به اهدافش بهتر از ما بود و در ضد حملات ما را غافلگير كرد.
وي خاطرنشان كرد: خوشحال هستم چند فرصت استثنايي را از اهوازي‌ها گرفتم. اين وظيفه من است. عادت كرده‌ام يك روز از من انتقاد و يك روز از من تعريف شود. اين موضوع زياد براي من مهم نيست و مهمتر از همه اين است كه پرسپوليس موفق شود تا من شرمنده هواداران نشوم.
معمارزاده در خصوص دريافت گل گفت: من در آن صحنه فرياد زدم و اعلام كردم كه توپ براي من است اما بايد قبول كرد اشتباهات جزيي از فوتبال است. من و سپهر و ساير بازيكنان در كل با هم ناهماهنگ بوديم.

اين دروازه بان يادآور شد: دوست نداريم گل خورده را گردن كسي بيندازيم همان طور كه سپهر گل زد شايد اشتباه كرد و همان طور كه من 3 يا 4 توپ را گرفتم شايد اشتباه كرده باشم. مهم اين است كه نبايد فرد خاصي را متهم كنيم.


معمارزاده تاكيد كرد: از گل خورده مانند تمام بازيكنان ناراحت بودم و تا 4 ساعت بعد از بازي فشار عجيبي روي من حكمفرما بود اما بايد قبول كنيم كه اشتباه كرديم و در بازي‌هاي آينده نبايد اين موضوع تكرار نشود.
معمارزاده درباره دعوتش به تيم ملي گفت: اين بار با قدرت در تمرينات تيم ملي حضور پيدا خواهم كرد. چون انگيزه بسيار بالايي داريم. در دفعه قبل مصدوميت جزيي به من اجازه نداد كه در خدمت تيم ملي باشم اما اين بار مي‌روم تا شايد نفر اول چارچوب تيم ملي باشم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)