پرسپولیس نیوز: شهریار مغانلو، مهاجم تیم فوتبال پیکان تاکید کرد که قصد جدایی از این تیم را ندارد.

شهریار مغانلو درباره اینکه گفته می‌شود با چند پیشنهاد از تیم‌های لیگ برتری مواجه شده است، گفت: پیشنهادهایی ارائه شده است، ولی من بازیکن پیکان هستم و مسئله مهم این است که با این تیم قرارداد دارم. من از حضور در پیکان احساس خوبی دارم و تمام تمرکزم این است که بازیکن تأثیرگذاری برای تیمم باشم. واقعیت این است که قصد جدایی هم ندارم و حتی با آقای فرکی هم که صحبت می‌کردم، این بحث مطرح شد که تمرکزم روی تیم باشد.

وی درباره اتفاقات حاشیه‌ای بازی با شهر خودرو که منجر به اخراجش در پایان بازی شد، اظهار داشت: ما در شرایطی گل خوردیم که وقت‌های تلف‌شده هم به پایان رسیده بود. دو دقیقه وقت تلف شده برای این بازی گرفتند، ولی گل شهر خودرو بعد از اتمام وقت‌های تلف شده به ثمر رسید. من به داور اهانت نکردم و صحبتی انجام ندادم که اخراج شوم، ولی به‌هرحال تصمیم داور چیزی دیگری بود. متأسفانه این اتفاق باعث شد تا بازی برابر پارس جنوبی را هم از دست بدهم.

مغانلو در مورد اینکه چقدر احتمال می‌دهد در این فصل آقای گل شود، تصریح کرد: برای من موفقیت تیم از هر چیزی مهمتر است و دوست دارم همیشه برای تیمم بازیکن تأثیرگذاری باشم. در بازی‌های بعدی هم تلاش می‌کنم که برای تیمم گل بزنم، ولی این‌طور نیست که فقط به فکرم موفقیت خودم باشم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)