كانون هواداران باشگاه تراكتور سازي: كريم باقري اسطوره بي‌چون و چراي آذربايجان است   
 خبرگزاری گل: اطلاعیه هواداران تراکتورسازی ؛ هیچ آذری زبانی نام پرسپولیس را فریاد نزند
به دنبال انتشار خبر غيبت كريم باقري در ديدار مقابل تيم فوتبال تراكتورسازي تبريز كانون هواداران باشگاه تراكتور سازي با صدور بيانيه اي مراتب تشكر و قدرداني خود را از اسطوره فوتبال آذربايجان اظهار داشت.

به گزارش مرجع خبری  در قسمتي از اين بيانيه آمده است: اين كانون با توجه به غيرت و مردانگي اين بازيكن، بر وي درود مي فرستد و اعلام مي دارد كه انتظاري جز اين نمي شد از اين بزرگمرد تاريخ فوتبال آذربايجان داشت. در ادامه بيانيه تصريح شده است: كانون هواداران باشگاه تراكتورسازي تبريز بر خود وظيفه مي داند از طرف هواداران ميليوني تراكتور سازي بر زحمات چندين ساله اين بازيكن ارزشمند ارج نهد. خاطرات خوش بازيهاي اين جوان رعناي تبريزي را هيچ وقت از ياد نخواهيم برد و تا تيم تراكتورسازي هست كريم باقري نيز در صفحات زرين اين باشگاه بزرگ همچنان خواهد درخشيد.

در بخش ديگري از اين بيانيه آمده است: فوتبال ايران تا سالها چنين اسطوره اي را به خود نخواهد ديد و نمي توان امثال كريم‌ها را در فوتبال دنيا به بيش از انگشتان دست شناسايي كرد. هواداران پر شور آذربايجان سالهاست كه با شادي و موفقيت باقري خوشحال شده اند و با هر مصدوميتش زانوي غم به بغل كشيده اند چرا كه تمامي دلخوشي هواداران تراكتورسازي در سالهاي قبل به حضور اين دليرمرد آذربايجان در سطح اول فوتبال دنيا و كشور بود كه اگر وي هم همچون ستاره اي فروزان بر فراز فوتبال كشور نمي درخشيد آذربايجان در هشت سال دوري از سطح اول فوتبال كشور به چه چيزي بايد دل خوش مي كرد؟ اين بيانيه در قسمت پاياني خود آورده است: خيل تشكر و قدرداني مردم فهيم و قدر شناس آذربايجان را مي شود در سايتهاي منتسب به هواداران تراكتورسازي مشاهده كرد و اميدواريم يكبار ديگر پس از سالها شاهد قدرت‌نمايي فوتبال آذربايجان در سطح اول كشور باشيم كه هر وقت فوتبال آذربايجان درخشيده فوتبال ملي نيز به طبع آن روزهاي خوشي را در پشت سر گذاشته است.

خبرگزاری گل :  اطلاعیه هواداران تراکتورسازی ؛ هیچ آذری زبانی نام پرسپولیس را فریاد نزند
در این بازی هیچ آذری زبانی نباید نام پرسپولیس را فریاد بزند و از تمام آذری زبان های ساکن تهران می خواهیم همراه به هوادارانی که از تبریز عازم تهران شده اند برای تشویق تراکتورسازی در ورزشگاه آزادی حاضر شوند
 وب سایت های هوادارن تراکتورسازی تبریز در آستانه رویارویی این تیم با پرسپولیس از دوستداران تیم تبریزی دعوت می کنند با حضور در ورزشگاه آزادی استقبال پرشور خود را به رخ پرسپولیسی ها بکشند.

ماجرای این پرسش کلیدی که کدام تیم پرطرفدارتری تیم ایران است به بازی فردای پرسپولیس و تراکتورسازی کشیده شده و انتظار می رود قرمزهای پایتخت که سالهاست به پرطرفدارترین تیم کشور شهره اند برای اثبات خود حضور پررنگی را در ورزشگاه آزادی داشته باشند.به خصوص اینکه پرسپولیس بازی قبلی اش را هم با پیروزی پشت سرگذاشته و پس از مدتها به صدر جدول نزدیک شده است.
در بخشی از یکی از اطلاعیه های هواداران تراکتورسازی آمده است:”در این بازی هیچ آذری زبانی نباید نام پرسپولیس را فریاد بزند و از تمام آذری زبان های ساکن تهران می خواهیم همراه به هوادارانی که از تبریز عازم تهران شده اند برای تشویق تراکتورسازی در ورزشگاه آزادی حاضر شوند.امروز روزی است که ما می خواهیم ثابت کنیم پرطرفدارترین تیم ایران هستیم.”

هواداران تراکتورسازی برنامه ویژه ای را برای عزیمت به تهران در نظر گرفته اند و قابل پیش بینی است که بخش قابل توجهی از جذابیت های بازی امروز روی سکوها اتفاق بیفتد
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)