پرسپولیس نیوز : یک سایت عربستانی خبر داد که باشگاه الاهلی این هفته نماینده اش را به اتریش می فرستد تا جلسه نهایی خود را با سرمربی پرسپولیس برگزار کند.

سایت «وطنی الریاضیه» عربستان خبر داد که نماینده ای از باشگاه الاهلی این هفته به اتریش می رود تا جلسه نهایی را با برانکو ایوانکوویچ، سرمربی کروات برگزار کند.

برانکو امروز در مصاحبه ای با یک سایت کروات عنوان کرد که کارش با پرسپولیس تمام شده و او با الاهلی به توافق نهایی رسیده و تنها امضای قراردادش باقی مانده است.

چند روز پیش برانکو در کمپ الاهلی در اتریش حاضر شده بود و توافقات لازم را انجام داده بود و عکس های حضورش در این کمپ منتشر شده بود.

سایت «الخرج الیوم» عربستان به نقل از منابع موثق خود خبر داد مدیران باشگاه الاهلی عربستان این هفته راهی اتریش، محل کمپ این تیم می‌شوند تا با برانکو ایوانکوویچ، سرمربی جدید سبزپوشان ملاقات کنند. قرار است در این ملاقات موضوعات مختلف که مهمترین آنها نیاز برانکو به جذب بازیکنان خارجی است، مورد بحث قرار بگیرد. این سایت همچنین خبر داد ابراهیم زبیدی، مدافع چپ تیم فوتبال التعاون مورد توجه باشگاه الاهلی قرار گرفته و این بازیکن عربستانی می‌تواند اولین خرید برانکو در الاهلی باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)