مرجع خبری پرسپولیس : سرپرست باشگاه پرسپولیس ظهر امروز (یکشنبه) با رئیس جمهور دیدار و گفت و گو کرد.


حبیب کاشانی و محمود احمدی‌نژاد، ظهر امروز (یکشنبه) در نهاد ریاست جمهوری با یکدیگر دیدار و درباره مسائل مربوط به ورزش کشور گفت و گو کردند.

در این جلسه که در دفتر  احمدی‌نژاد برگزار شد و به مدت یک ساعت به طوا انجامید، درباره مسائل کلی فوتبال و نیز مسائل کلان مربوط به فصل نقل و انتقالات در فوتبال کشور بحث و تبادل نظر شد.

در این دیدار همچنین احمدی نژاد برای رفع مشکل سفر حج عمره پرسپولیسی ها که از سوی حبیب کاشانی به عنوان پاداش قهرمانی این تیم در جام حذفی فوتبال کشور در نظر گرفته شده بود، قول مساعد داد.

 

هر چند هنوز اخبار رسمی در خصوص این جلسه از سوی منابع رسمی منتشر نشده است اما برخی نزدیکان حبیب کاشانی اعلام کردند در این جلسه سرپرست موقت باشگاه پرسپولیس ضمن تقدیر از زحمات دکتر علی سعیدلو در سازمان تربیت بدنی از  احمدی‌نژاد درخواست کرده با صدور دستوری به وزارت صنایع اعلام کنند مدیران زیر مجموعه آنها در باشگاه‌های صنعتی با تبعیت از دستور رئیس سازمان تربیت بدنی مساله سقف دستمزد بازیکنان را رعایت کنند و به صورت بی رویه ارقام کاذب را به بازیکنان مورد نظر خود پرداخت نکنند.

ظرف روزهای گذشته بسیاری از کارشناسان مسائل اقتصادی و ورزشی با انتقاد از نحوه عملکرد برخی مدیران تصمیم گیرنده در باشگاه‌های صنعتی به شدت از آنها انتقاد کردند و اعلام کردند نوع رفتار آنها باعث بالا رفتن نرخ کاذب بازیکنان فوتبال می‌شود که این اتفاق به هیچ وجه برای آینده فوتبال ایران مطلوب نیست.

در حال حاضر تنها تعدادی از مدیران باشگاه‌های لیگ برتری هستند که از مساله تعیین سقف قرارداد استقبال کردند و آن را تنها راه نجات فوتبال ایران دانستند، حبیب کاشانی یکی از این مدیران است که در آغاز فصل نقل و انتقالات لیگ دهم رسما اعلام کرد باشگاه پرسپولیس تهران با احترام به قانون سقف قرارداد بازیکنان برای به خدمت گرفتن بازیکنان مدنظر خود تنها به میزان سقف قرارداد تعیین شده از سوی فدراسیون فوتبال به آنها پرداخت خواهد کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)