مرجع خبری پرسپولیس : سرپرست باشگاه پرسپولیس صبح امروز به سفارت ایران در ازبکستان رفت و با سفیر ایران آقای کشاورززاده دیدار و گفتگو کرد.

 

سفیر ایران در ازبکستان در مورد بازی روز سه شنبه سرخپوشان مقابل بنیادکار گفت: سفارت ایران برای کلیه تیم های ایرانی در این کشور برنامه های ویژه ای دارد.

 

وی افزود: یکی از برنامه های سفارت ایران برای بازی فردا (سه شنبه) انتقال کلیه ایرانیان حاضر در این کشور به ورزشگاه بنیادکار است. سفیر ایران همچنین از حضور خانواده خود در کنار ایرانیان مقیم ازبکستان خبر داد.

 

 

 

آقای کشاورززاده مدت زمان کوتاهی را همکار حبیب کاشانی سرپرست باشگاه پرسپولیس بوده است که دیدار آنها در نوع خود جالب توجه بود.

 

سفیر ایران در جمع سرخپوشان

 

سفیر ایران در ازبکستان ظهر امروز (دوشنبه) در هتل «گرند میر» حضور یافت و با مسئولان باشگاه، کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس دیدار و گفتگو کرد آقای کشاورززاده سفیر ایران در ازبکستان ظهر امروز در هتل محل اقامت سرخپوشان حضور یافت و پس از دیدار، گفتگو و عکس های یادگاری با بازیکنان و کادر فنی، وعده ناهار را در کنار آنها بود.

 

http://up.perspolisnews.com/images/4ighjd2f22qf0wpxfc7.jpg

 

پرسپولیس در ضیافت شام سفیر ایران

 

سفیر جمهوری اسلامی ایران در کشور ازبکستان ظهر امروز در جمع سرخپوشان حضور یافت و آنها را به ضیافت شام فردا (سه شنبه شب) دعوت کرد.

 

پیش از این قرار بود سرخپوشان امشب (دوشنبه شب) در ضیافت سفیر ایران میهمان باشند که به جهت دیدار حساس برابر بنیاد کار و درخواست کادر فنی تیم از مسئولان باشگاه، این ضیافت به فردا شب پس از بازی پرسپولیس و بنیادکار موکول شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)