امروز و فرداهای هافبک عراقی ادامه دارد

مرجع خبری پرسپولیس : در حالی که حدود دو هفته از عقد قرارداد هوارملامحمد با پرسپولیس می‌گذرد این بازیکن عراقی تا کنون به تمرین‌های پرسپولیس مراجعت نکرده.

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس، مسوولان پرسپولیس هنوز نتوانسته‌اند به جواب قانع‌کننده‌ای پیرامون حضور این عراقی در تهران برسند. مدیر برنامه‌های هوار مدام امروز و فردا می‌کند و در این میان باشگاه پرسپولیس هم هاج و واج مانده تا ببیند کی زمان حضور این عراقی در تمرین‌های پرسپولیس فرا می‌رسد.

پیش از این قرار بود هوار همراه با صالح سدیر راهی ایران شود. بازیکن راه‌آهن آمد اما از هوار خبری نشد. گفته می‌شود پیش از این به هوار گفته بودند که پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد اما حالا که او فهمیده پرسپولیس آسیایی نیست از حضور در تهران سر باز زده تا بخت خود را در کشوری مثل ترکیه آزمایش کند.

حالا که مدیر برنامه‌های هوار نتوانسته او را برای آمدن به پرسپولیس مجاب کند مدام امروز و فردا می‌کند تا شاید ملامحمد از خر شیطان پایین آمده و برای حضور در پرسپولیس رضایت دهد. چیزی که مشخص است با توجه به شرایط موجود باید گفت که هوارملامحمد پرسپولیس بیا نیست و مربیان این تیم باید به فکر جایگزین دیگری برای این عراقی باشند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)