سه شنبه 8 بهمن (14:05)

مرجع خبری پرسپولیس : صلاح مملکت خویش خسروان دانند !

افشين پيرواني تماشاچي ثابت بازي‌هاي فصل پيش پرسپوليس اگر آرزوي سرمربيگري پرسپوليس را روي سكوها در سر مي‌پروراند و در ذهن خود سيستم‌هاي گوناگوني را براي پرسپوليس طراحي مي‌كرد و حسرت پياده نشدن سيستم‌هايش را مي‌خورد، اكنون زودتر يا بهتر بگويم بسيار زودتر سيستم‌هاي خود را در پرسپوليس اجرا مي‌كند. اگر او در ذهنش هيچ‌زماني به بن‌بست تاكتيكي نمي‌رسيد يا در كلاس‌هاي مربيگري تمام سيستم‌ها را روي كاغذ و وايت‌برد استاد، با ماژيك‌هاي رنگارنگ زيبا مي‌نمود حالا در زمين سبز همه آن سيستم‌هاي كارا، دردسر شده‌اند و افشين را به ياد حرف پدربزرگش مي‌اندازد كه آواز دهل از دور خوش است، خدا مي‌داند او چند بار آرزوي همان وقت‌هايي را مي‌كرد كه روي سكوها مي‌نشست و با احترام تماشاگران نامش را فرياد مي‌زدند و چقدر سكوها با او مهربان بودند ولي الان سكوها براي افشين بي‌رحم‌ترينند. او مي‌خواهد سرمربي بماند و بايد جاه‌طلبي او را ستود البته تا جايي كه پرونده مربيگري خود را خط خطي نكند پس به‌دنبال راه‌حل مي‌گردد. به قول خودش از برادرش و مهاجراني مشاوره مي‌گيرد و حالا هم كه به‌دنبال پيرمردي به نام ايويچ رفته است. پيرمردي با بيش از 70 سال سن كه شايد هيجان هم برايش خوب نباشد و در اين سن و سال قهرماني پرسپوليس نمي‌تواند جذابيتي برايش داشته باشد.

 ايويچ به پرسپوليس چه چيزي را هديه مي‌دهد؟ فقط نيمكت پرسپوليس را رنجورتر مي‌كند. افشين فكر مي‌كند به علت اينكه خودش به ايويچ اعتقاد دارد و براي او احترام ويژه‌اي قائل است، بازيكنانش نيز همين‌گونه فكر مي‌كنند. او نمي‌داند نسل فوتبال 98 گذشته است و نسل جديد مانند آنها فكر نمي‌كند. به‌نظر شما نيكبخت يا علي كريمي يا مازيار زارع همان‌قدر كه افشين شيفته ايويچ مي‌باشد، آنها هم هستند.

 افشين بايد براي تيمش فكر ديگري را پيشه كند. او با اين پيرمرد همان‌قدر امتياز مي‌گيرد كه بدون او، افشين صفحه اول دفتر مربيگري‌اش را خط‌خطي كرده است، ولي هنوز برگه‌هاي ديگري از اين دفتر باقي است كه مي‌تواند در چند سال آينده با خطي خوش در آن بنويسد:«من افشين پيرواني يكي از بهترين مربيان ايران.» كاش افشين قدر سفيدي برگه‌هاي دفتر مربيگري‌اش را بداند… ولي انگار او مي‌خواهد با خاطراتش پرسپوليس را مربيگري كند… شايد او با خداحافظي‌اش هم پرسپوليس را نجات دهد و هم دفتر خود را خط‌خطي نكند، البته صلاح مملكت خويش خسروان دانند…

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)