پرسپولیس نیوز: پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: الدوحیل تیم حرفه‌ای و قدرتمندی است و باید ابتدا گل نخوریم و بعد با آرامش به فکر گل زدن باشیم.

جواد منافی در خصوص پیش‌ بینی‌اش از بازی پرسپولیس و الدوحیل قطر گفت: به نظرم بازی سختی برای هر دو تیم خواهد بود. اما خوشبختانه پرسپولیس بازی بسیار خوبی در بازی رفت انجام داد و نتیجه‌ای گرفت که امیدواری را برای بازی برگشت زنده نگه داشته است.البته تیم الدوحیل تیم پرمهره و خطرناکی است و ما باید در بازی فردا باهوش باشیم و ساختار دفاعی مناسبی هم داشته باشیم تا خدای نکرده گل نخوریم و بعد از آن بتوانیم گل بزنیم و از موقعیت‌ها استفاده کنیم. فردا بازی بزرگی برای پرسپولیس خواهد بود و بازی بزرگ بازیکنان بزرگ می‌خواهد تا بتوانند خودشان را نشان دهند. در چنین بازی‌هایی موقعیت‌های زیادی به دست نمی‌آید و بازیکنان باید از تک موقعیت‌ها استفاده کنند. همه ما از شرایط پرسپولیس خبر داریم و می‌دانیم که دست برانکو بسته است و فکر می‌کنم نیمکت پرسپولیس آسیایی نیست و برانکو باید با همین‌ها تیم را به زمین بفرستد و در این شرایط وجود تماشاگران بسیار مهم است و آنها می‌توانند با تشویق تیم به بازیکنان انگیزه دهند و از این بازی سخت سربلند بیرون بیاییم.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره اینکه همین خالی بودن نیمکت سرخپوشان باعث می‌شود تا دست برانکو برای تغییر سیستم خالی باشد، اظهار داشت: به دلیل کمبود بازیکن ارنج و ترکیب تیم مشخص است و برانکو کسی را برای جایگزینی ندارد تا در نیمه دوم با چند تغییر بتواند به حریف ضربه بزند. از طرفی چند جوان روی نیمکت پرسپولیس هستند که تجربه بازی‌های آسیایی را ندارند و دست سرمربی تیم خالی است. فکر می‌کنم پرسپولیس فردا با دو هافبک دفاعی بازی کند و متاسفانه در چند بازی اخیر بازیکنان نتوانستند موقعیت‌های زیادی را خلق کنند.مهاجمان تیم زیاد در موقعیت گل قرار نمی‌گیرند و در همین شرایط باید بدانند که از تک موقعیت‌ها باید استفاده کنند. متاسفانه در پرسپولیس یک بازی‌ساز وجود ندارد و در این شرایط کار سخت است. فردا باید در خط دفاع کاملا هوشمندانه بازی کنیم و به حریف فرصت موقعیت‌سازی ندهیم. شجاع خلیل‌زاده باید آرامش خود را حفظ کند چرا که او هر بار عصبی شده اشتباهاتی داشته است. همچنین مدافعان چپ و راست نقش تعیین کننده‌ای در بازی فردا خواهند داشت و دیدید ماهینی در بازی با نساجی یک سانتر خوب انجام داد ویک گل زدیم و بازیکنان باید بدانند یک پاس خوب شکل تیم را عوض می‌کند.

منافی درباره اینکه پرسپولیس چه حذف شود و چه به نیمه نهایی آسیا برسد آینده‌اش را چطور رقم خواهد زد، افزود‌: تماشاگران می‌دانند که دست پرسپولیس بسته است و بازیکن ندارد و تا همین جا هم بازیکنان مردانه جنگیدند.  اما به هر حال لیگ قهرمانان آسیا از لیگ برتر و جام حذفی مهمتر است. بازی فردا یک طرفش برد و یک‌طرفش باخت است و اگر صعود کردیم که خدا را شکر اما اگر این اتفاق رخ نداد از تیم باید ممنون باشیم و تماشاگران بدانند که این بازیکنان تمام توان خود را تا اینجا گذاشتند و با غیرت بازی کردند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در پایان اظهار داشت: نوع بازی برانکو مشخص است و او چون نمی‌‌تواند در تیمش تغییراتی ایجاد کند شکل بازی‌اش همه می‌دانند. پرسپولیس با دو هافبک دفاعی بازی می‌کند و باید در ابتدا به فکر گل نخوردن و سپس گل زدن باشد و در شرایط موجود بهترین راهکار همین است. باید بازیکنان از تک موقعیت‌ها سود ببرند و بی‌محابا حمله نکنند. باید از فوتبال احساسی فاصله بگیریم و حرفه‌ای شویم چرا که حریف مقابل ما فوق‌العاده حرفه‌ای و قوی است و می‌داند که چطور از موقعیت‌ها استفاده کند و به همین دلیل بازیکنان پرسپولیس باید با اعتماد به نفس و تمرکز زیادی به میدان بروند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)