پرسپولیس نیوز: پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: رقبای پرسپولیس تیم‌های خوبی هستند اما به نظرم، ما در گروه خوبی قرار گرفتیم.

مراسم قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا برگزار شد و تیم پرسپولیس با تیم‌های الدحیل قطر، الشارجه امارات و التعاون عربستان هم‌گروه شد.

جواد منافی ، در خصوص رقبای تیم پرسپولیس در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: تیمی که می‌خواهد قهرمان شود، برایش فرقی نمی‌کند با چه تیم‌هایی بازی خواهد کرد. پرسپولیس در گروه بدی نیست، هر چند که در این چند سال اخیر تیم‌های آسیایی هزینه‌های خیلی خوبی انجام دادند و بازیکنان خوبی هم جذب کردند.

وی افزود: مشخص بود که پرسپولیس به یک تیم از عربستان، یک تیم از امارات و یک تیم از قطر برخورد خواهد کرد، اما به نظر من قرعه امسال خوب بوده است. در این چند سال پرسپولیس عملکرد خوبی در لیگ قهرمانان آسیا داشت و تیم‌های آسیایی روی این تیم حساب زیادی باز کردند. من این قرعه را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به فال نیک می‌گیرم.

پیشکسوت سرخپوشان در خصوص تیم التعاون عربستان و تقابل با یک تیم عربستانی خاطرنشان کرد: همواره بازی‌های تیم‌های عربستانی با ایرانی حساسیت خاص خودش را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ داشته است. التعاون نسبت به الهلال و النصر شرایط متفاوتی دارد، هرچند که بازی با تیم های عربستانی واقعا سخت است و شرایط ویژه‌ای را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ می‌طلبد. امیدوارم که پرسپولیس مقابل رقبایش شرایط خوبی به دست بیاورد؛ چراکه از نظر نفرات باید پذیرفت که شرایط تیم بهتر از گذشته شده است.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره بازی در زمین ثالث با تیم‌های عربستانی افزود: شاید برخی‌ها بگویند که این مسئله کار را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ سخت می‌کند، اما باید قبول کرد که بازی در زمین ثالث به نفع پرسپولیس است؛‌ چراکه بازی کردن در عربستان واقعا سخت است. هواداران عربستانی خیلی تیم‌های رقیب را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ اذیت می‌کنند و مطمئنا بازی نکردن در عربستان به سود پرسپولیس خواهد بود.

وی درباره بازی با الدحیل قطر هم خاطرنشان کرد: در این چند سال قطری‌ها سرمایه‌گذاری خیلی زیادی انجام دادند و بازیکنان مطرحی به این کشور آمدند که باعث شده فوتبال قطر پیشرفت کند. لیگ قطر از لیگ‌های خوب آسیاست. الدحیل از التعاون هم بهتر است و در این چند سال بازی‌های این تیم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دیدیم. الدحیل یکی از مدعیان صعود در این گروه است، اما در ورزشگاه آزادی قطعا مقابل هواداران دچار مشکل خواهند شد.

منافی در مورد تیم الشارجه امارات هم تصریح کرد: این تیم در لیگ امارات صدرنشین است و امکانات خیلی خوبی دارد. البته تیم‌های عربی معمولا بازیکن خلاق ندارند و این مسئله به آنها لطمه می‌زند. معمولا تیم‌های اماراتی مقابل تیم‌های ایرانی دچار مشکل می‌شوند اما نباید به هیچ عنوان آنها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دست کم گرفت. الشارجه بازیکنان خوبی دارد که توانسته‌اند تا اینجا صدرنشین لیگ امارات باشند، اما به هر حال باید منتظر آغاز بازی‌ها باشیم تا بتوانیم بهتر صحبت کنیم. پرسپولیس این روزها شرایط بهتری پیدا کرده و امیدوارم با قهرمانی در نیم فصل بتواند روحیه خودش را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بالا ببرد. مطمئنا نتیجه گرفتن پرسپولیس می‌تواند به بالا رفتن روحیه این تیم کمک زیادی کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)