پرسپولیس نیوز : مهاجم نیجریه‌ای تیم پرسپولیس از انگیزه بالای سرخ ها برای بازی برگشت با کاشیما سخن گفت.

به نقل از AFC، پرسپولیس نماینده فوتبال ایران باید شنبه در دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا در تهران به مصاف کاشیما برود. گادوین منشان مهاجم نیجریه پرسپولیس درباره بازی برگشت و شکست سرخ‌ها در کاشیماساکر گفت:‌ ما در لیگ قهرمانان آسیا امسال در خانه شکست نخوردیم و این نکته خوبی است. باید در بازی برگشت تا جایی که ممکن است حمله کنیم و گل بزنیم. امیدوارم من و علی بتوانیم تیم را به بازی برگردانیم. تیم واقعا نیاز دارد که ما بتوانیم در خط حمله گلزنی کنیم و تیم را به موفقیت برسانیم. متاسفانه بازی بدی داشتیم و نتیجه مورد نظرمان را کسب نکردیم. حالا کارمان در فینال لیگ قهرمانان سخت شده است.

او در ادامه صحبت‌های خود گفت:‌ ما برابر تیم‌های خوب زیادی که خیلی بهتر از کاشیما بودند بازی کردیم. السد خیلی از کاشیما قوی‌تر بود ولی متاسفانه گل‌های مفتی در بازی رفت دریافت کردیم. سخت تلاش می‌کنیم تا بتوانیم در خانه جبران مافات کنیم و برنده شویم.

پرسپولیس بعد از شکست در بازی رفت برابر الجزیره و در ادامه الدحیل در بازی‌های برگشت موفق به شکست و جبران و مافات شد و حالا برای سومین بار چنین شرایطی ایجاد شده است و پرسپولیس بازی رفت را باخته و باید در خانه به میدان برود.

منشا در پایان خاطر نشان کرد: وقتی به ژاپن رسیدیم در ورزشگاه جو تماشاگران را شاهد بودیم. حالا نوبت آنهاست که به تهران بیاییند و ببینند چه چیزی در تهران خواهند دید. در دیدار برگشت مهم‌ترین موضوع این است که گل نخوریم و بتوانیم گل اول را به ثمر برسانیم و در ادامه گل‌های بعدی. امیدوارم هواداران در این دیدار ما را حمایت کنند و بتوانیم تیم را به موفقیت برسانیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)