مرجع خبری پرسپولیس :
محمد منصوري هافبك چپ‌پاي پرسپوليس پس از پشت‌سر گذاشتن يك مصدوميت نسبتا سخت، به شرايط بازي رسيده ولي زلاتكو كرانچار باز هم اين بازيكن را از فهرست 18 نفره تيمش كنار گذاشت.

منصوري حرف‌هايش را اينگونه آغاز مي‌كند: «اين حرف كرانچار را قبول دارم كه شرايط تمرين با مسابقه فرق دارد ولي من در تمرينات خيلي آماده نشان دادم و مي‌توانستم در فهرست 18نفره باشم. به هرحال بايد به من فرصت بازي داده شود تا خودم را نشان بدهم، در ضمن از اينكه با پرسپوليس به اهواز نرفتم خيلي ناراحتم چون فوتباليست در شرايطي كه آماده است دوست دارد براي تيمش بازي كند.»

منصوري در ادامه تاكيد مي‌كند: «من به تصميم سرمربي احترام مي‌گذارم و منتظر بازي‌هاي آينده هستم. كرانچار هم در صحبتي كه با بازيكنان داشت به آنها گفت كه منصوري در پرسپوليس يك الگو براي ديگران است كه خوب تمرين مي‌كند. او به من گفت كه در بازي با ملوان براي پرسپوليس بازي خواهم كرد و اميدوارم در نهايت اين موضوع عملي شود. دوست دارم در پستي كه خودم مي‌خواهم يعني هافبك تهاجمي راست بازي كنم تا خيلي چيزها ثابت شود.»

هافبك چپ پاي پرسپوليس در مورد اظهارنظر بعضي از بازيكنان نيمكت‌نشين اين تيم كه معتقدند كرانچار باندبازي مي‌كند، مي‌گويد: «بحث باندبازي و اينگونه مسائل هميشه در پرسپوليس مطرح بوده و شايعات مختلفي در اين مورد مطرح مي‌شود. من كه با چشم خودم چيزي نديده‌ام و نمي‌توانم تهمت بزنم ولي اميدوارم كه در پرسپوليس باندبازي وجود نداشته باشد.» منصوري در پايان حرف‌هايش مي‌گويد: «رقابت در بين بازيكنان پرسپوليس فشرده است و اميدوارم هر بازيكني كه آماده است و خوب تمرين مي‌كند به حقش برسد. در ضمن اميدوارم كه پرسپوليس در بازي‌هاي خانگي ديگر يك امتياز هم از دست ندهد و ما بايد طوري بازي كنيم كه همه تيم‌ها از پرسپوليس بترسند.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)