در نشست هماهنگی پیش از دیدار پرسپولیس و پیکان، توصیه‌های لازم در خصوص اجرای پروتکل‌های بهداشتی ابلاغ شد.

نشست هماهنگی بازی پرسپولیس و پیکان که اولین مسابقه مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر بعد از بازگشایی رقابت‌ها است، امروز شنبه با حضور مدیر تیم و سرپرست روابط عمومی باشگاه (مدیررسانه‌ای تیم) پرسپولیس برگزار شد که بخش مهمی از آن به تاکید بر انجام پروتکل‌های بهداشتی اختصاص پیدا کرد.

این جلسه به ریاست جواد خلیفه سلطان، ناظر مسابقه برگزار شد و فریدون اصفهانیان به عنوان ناظر داوری و افشین پیروانی و علیرضا اشرف از طرف پرسپولیس در ان حضور داشتند.

در این جلسه تعیین شد که تیم فوتبال پرسپولیس با لباس یک‌دست قرمز برای بازیکنان و مشکی برای دروازه بان در زمین مسابقه حضور پیدا کند. همچنین بازیکنان تیم فوتبال پیکان یک‌دست لباس آبی کمرنگ و دروازه‌بان این تیم یک‌دست سفید یه تن خواهند داشت.

در جریان این جلسه ضمن بررسی ضوابط مسابقه و وضعیت بازیکنان دو تیم، پروتکل‌های بهداشتی خوانده شد و اجرای دقیق آن، مورد تاکید قرار گرفت.

ضمن اینکه مقرر شد، چک شدن بازیکنان دو تیم نه در ورودی زمین که مقابل رختکن انجام شود. همچنین دو تیم از مراودات دوستانه که قبل از بازی انجام می‌شود و اعضای نیمکت میزبان، نزد اعضای نیمکت میهمان می‌روند، منع شدند. در جلسه تاکید شد، بازیکنان باید در اجرای شادی بعد از گل مراقبت لازم را انجام داده و از در آغوش گرفتن یکدیگر، به طور جدی پرهیز کنند.

طبق مقررات هر تیم امکان انجام ۵ تعویض را خواهد داشت و در هر نیمه یک زمان استراحت و نوشیدن آب و خنک شدن در نظر گرفته شده است.

از هر تیم فقط ۸نفر می‌توانند روی نیمکت باشند که از میان آن‌ها سرمربی که در لب خط با بازیکنان صحبت می‌کند از زدن ماسک معاف خواهد بود. بازیکنان ذخیره و سایر عوامل تیم‌ها غیر از آن ۸نفر نیز، روی سکو‌ها استقرار پیدا می‌کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)