مرجع خبری پرسپولیس : پرسپولیس این روزها در بحران کامل بسر می‌برد و در چنین شرایطی حمید استیلی قصد ندارد استعفا بدهد.

 

حشمت مهاجرانی که سابقه همکاری با او را دارد تصمیم سرمربی سرخپوشان را کاملا حرفه‌ای می‌داند چراکه اعتقاد دارد استیلی به بازیکنانش اعتماد دارد و احساس می‌کند در آینده نتیجه خواهد گرفت.

*دربی تهران با شکست پرسپولیس مقابل استقلال به پایان رسید، در مورد این دیدار صحیت می‌کنید؟

– اگر به جای حمید استیلی برای هر بازیکن پرسپولیس یک مربی می‌گذاشتند هم همین بود و هیچ تغییری در این تیم ایجاد نمی‌شد. استیلی هیچ نقشی در بازی بازیکنانش نداشت و خودشان خودجوش در زمین عمل کردند البته عقیده دارم که علی کریمی را باید پشت سر مهاجمان می‌گذاشت که در این صورت کسی باید کریمی را تغذیه می‌کرد اما کسی در پرسپولیس نیست که کریمی را تغذیه کند.

 

*دلیل برد استقلال را چه عاملی می‌دانید؟

– قبل از بازی هم گفته بودم که جنگ در وسط میدان است و هر تیمی خط هافبک بهتری داشته باشد نتیجه می‌گیرد که خط هافبک استقلال موفق شد هافبک‌های پرسپولیس را تحت‌تأثیر قرار دهد و دیگر جای بحثی نبود. استقلال فوتبال بهتر، شاداب‌تر و زنده‌تری را بازی کرد و برتری مطلق داشت به جز آن 15 دقیقه‌ای که پرسپولیس روی حریف فشار آورد اما حملات پرسپولیس احساسی و بدون هدف بود.

 

*استیلی بعد از این باخت هم اعلام کرد که شرمنده هواداران است، این حرف برای هواداران قابل قبول است؟

– این جواب قانع‌کننده‌ای نیست اما استیلی غیر از این چیزی نمی‌تواند بگوید. شاید این حرف تکراری باشد اما مربی وقتی می‌بازد تنهای تنها است و هیچ کسی کنارش نیست. باشگاه باید از استیلی حمایت کند اما چون باشگاه هم تحت فشار است و نتایج خوب نبوده حمایت نمی‌کند. نمی‌دانم سرنوشت حمید چه می‌شود اما استیلی بیشتر از هر زمانی تنها است.

 

*استیلی اعلام کرده که در این شرایط استعفا نمی‌دهد، بهتر نیست استیلی به خاطر خودش استعفا بدهد؟

– حمید درست و حرفه‌ای فکر می‌کند چون یک مربی حرفه‌ای است و باشگاه اگر حمید را نمی‌خواهد باید او را کنار بگذارد.

 

*اما وقتی می‌بیند که نمی‌تواند چرا اصرار به ماندن دارد؟

– حتما استیلی می‌گوید که توان و دانش و تجربه‌اش را دارم و فقط بدشانسی آورده‌ام. حمید چون به بازیکنانش اعتماد دارد می‌گوید در بازیهای بعدی نتیجه می‌گیرم اما بازیکنان پرسپولیس هم در حد خودشان نیستند که تیم نتیجه نگرفته است. من جای استیلی نیستم که قضاوت کنم  اما حتما حمید می‌گوید که کار خودش را انجام می‌دهد تا نتیجه بگیرد البته باختن پدیده جدیدی در فوتبال نیست و باید علت باخت‌ها بررسی شود.

 

*پرسپولیس با استیلی به سرنوشت شاهین بوشهر فصل قبل دچار نمی‌شود؟

– نه،‌نه اصلا چنین اتفاقی نمی‌افتد چون شرایط فرق می‌کند و شما هم اینجوری فکر نکنید البته استیلی اگر در یکی، 2 بازی دیگر نتیجه نگیرد آینده‌ای نامعلوم خواهد داشت اما الان می‌تواند تیمش را بسازد و این آینده است که آدم را امیدوار می‌کند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)