پرسپولیس نیوز: سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان تأکید کرد که تیمش مقابل پرسپولیس مدارا کرده است که گل نخورد.

رضا مهاجری در نشست خبری بعد از دیدار تیم‌های پدیده و پرسپولیس که با پیروزی یک بر صفر تیم میهمان همراه شد, اظهار داشت: تا جایی که بچه‌ها توان داشتند تلاش کردند و  یک بازی برابر را به نمایش گذاشتند اما از دقیقه ۷۰ به بعد مثل بازی با فولاد بچه‌ها تحلیل رفتند و همین موضوع باعث شد که گل دریافت کنیم.

وی اضافه کرد: توان اینکه جبران کنیم را نداشتیم و این طبیعی است. وقتی مقابل تیم‌های آماده بازی می‌کنید این کار را خیلی سخت می‌کند و حاصل آن می‌شود دو دیداری که ما انجام دادیم. کاری از دست من و بازیکنان بر نمی‌آید. بچه‌ها باید حرف‌های‌شان را بزنند. شما ببینید چه به روز ما آورده‌اند, چطور کار کنم و به بازیکنان انگیزه بدهم؟ در بازی امروز ۳-۴ بازیکن می‌گفتند که ما را به زمین نفرستید. آن‌هم در حالی که همه منتظر هستند در طول فصل بازی با استقلال و پرسپولیس برگزار شود و بازیکن خودش را برای این بازی‌ها آماده کند اما بچه‌های باتجربه می‌گفتند اگر می‌شود ما را بازی ندهید.

مهاجری اظهار داشت: باید قبل از بازی با نفت بیایند و و پرداختی به این بازیکنان داشته باشند تا بچه‌ها میلی برای تمرین کردن داشته باشند. آنها برای حداقل‌ها مانده‌اند و دیگر نمی‌توان به بازیکنی که باید در هر قسط ۸۰ یا ۱۰۰ میلیون بگیرد, بگوییم که بیا و یک یا دو میلیون را بگیر.

سرمربی پدیده تصریح کرد: مگر سقوط شاخ و دم دارد؟ باید الان بگویم که خداراشکر که تیم‌های پائین ما باختند و ما جای خودمان ماندیم؟ الان باید در این مقطع بهترین نمایش را ارائه دهیم اما بلایی سرمان آوردند که باید دست و پای‌مان بلرزد تا گل نخوریم چون دیگر توان جبران کردن نداریم. دفاع من ۷۰ دقیقه مقابل مهاجمان پرسپولیس عالی کار کرد اما بالاخره کم آورد و توپ توی گل رفت.

«اگر توجه نشود, نمی‌توان معجزه کرد»و مهاجری با بیان این جمله عنوان کرد: بردن انگیزه, توجه و ابزار می‌خواهد. دیگر از حوصله این مجموعه خارج شده و من دیگر نمی‌توانم به بازیکنانم نگاه کنم. در بازی با فولاد هم ما دقیقه ۸۰-۷۵ گل خوردیم و در این بازی هم همین‌طور. این یک پیام دارد و آن این است که این تیم آمادگی فیزیکی ندارد.

وی گفت: برای بازی با فولاد ۱۷ جلسه تمرین کردیم برای این بازی ۲ جلسه. بازیکن ما تمرکز ندارد. فکر و ذکرش  مشغول فشاری است که از سوی خانواده به او وارد می‌شود. از طرف پدرش, مادرش و فرزندش تحت فشار است. الان زمین تمرین‌مان مشخص نیست. شما هفته گذشته را نگاه کنید؛ ما کجا تمرین کردیم. آمدید تغییرات دادید و مدیرعامل عوض کردید؛ الان حمایت کنید. چرا دارید آنها را می‌سوزانید؟  ما را هم دارید می‌سوزانید.

مهاجری خاطرنشان کرد: من گفتم آقای مدیر عامل و هیئت مدیره اگر شرایط قرار گرفتن جزو ۵ تیم برتر را دارید بیایید امسال باهم کار کنیم. نیم فصل شرایط خوب بود جزو ۵ تیم قرار گرفتیم اما از نیم فصل دیگر یک ریال به بازیکنان تزریق نکرده‌اند. این خیلی بد است. شب بازی ۶ امتیاز کسر می‌شود. الان هم مشکل داریم اما همین کارها را هم انجام نمی‌دهید. حالا که تغییرات داده‌اید حداقل توجه کنید.

وی در خصوص بازی‌های هفته‌های آینده این تیم در لیگ برتر عنوان کرد: بازیکن اصلا حس و توان ندارد. بازیکن وقتی جان ندارد چه کار می‌شود کرد؟ خداراشکر داریم آبرو‌مند می‌بازیم چون گل اول را که می‌خوریم به ۴-۵ گل دیگر نمی‌رسیم. ما یک خلق موقعیت هم نکردیم.

سرمربی پدیده درباره این سؤال که آیا با این وضعیت احتمال کسر دوباره ۶ امتیاز از این تیم وجود دارد؟ توضیح داد:  اینها همه کابوسی است که روی سر ماست. با این کابوس می‌خوابیم و بیدار می‌شویم. اصلا من و بچه‌ها می‌رویم و هرکسی را که دوست دارید بگذارید اما توجه کنید. این فوتبال برای من نیست و برای این شهر است. مشکی‌پوشان سقوط کرد، ما هم الان یک بازی حساس داریم که باید برویم و امتیاز بگیریم اما این‌طور نمی‌‌شود.

مهاجری درباره حضور هواداران پرسپولیس در ورزشگاه ثامن الائمه, گفت: وقتی ابومسلم سقوط کرد و از بین رفت ماهیت فوتبال خراسان از بین رفت و ما نتوانستیم جا پای آن تیم بگذاریم. تماشاگر باید علاقه داشته باشد که ندارد و این می‌شود سقوط, سقوط, سقوط.

«اعتبار ما زیر سؤال‌ می‌رود» وی با بیان این جمله ادامه داد: درست است فوتبال برد دارد و باخت اما ما تیمی نبودیم که راحت ببازیم. بازی‌های قبل پدر تیم مقابل را در می‌آوردیم اما الان حس نداریم حمله کنیم. اینها از کجا نشات می‌گیرد؟ ما استاندار, فرماندار و شهردار داریم. شهرداری می‌خواست تسهیلاتی در اختیار تیم ما قرار بدهد اما نیامدند که چک بدهند. مدام امروز و فردا کردند. وقتی بازیکن شب عید با جیب خالی به خانه می‌رود و ۵ ماه هم دریافتی ندارد همین می‌شود.  تیم را رها کرده‌اند و نمی‌خواهند تیمداری کنند. بیایند اعلام کنند تا ما هم با یک نام دیگر بازی کنیم.

وی درباره اینکه آیا کسی می‌خوا‌هد این تیم را بخرد,  عنوان کرد: نمی‌دانم این را باید مدیران‌مان پیگیری کنند.

سرمربی تیم پدیده در واکنش به اینکه یکی از بازیکنان برای مشکلات مالی تصمیم گرفته‌‌اند که سر تمرینات حاضر نشوند, خاطرنشان کرد: من خودم گفته‌ام که نیایند. ما بازیکن مصدوم داشتیم که در مسیر بهبودی قرار داشت گفتم اینجا بیاید چه کار کند. این بازیکن خوابگاه و خوراک می‌خواهد. به بازیکنان جوان‌مان در خوابگاه یک وعده ناهار نداریم که بدهیم. کسر شأن است که بخواهیم پشت تریبون اینها را بگویم. ۷ سال در مشهد با همین‌ها کار کرده‌ای اما الان اینها با بی توجهی مسئولان همراه شده است.

مهاجری گفت: مردم فوتبال را دوست دارند. سیاست, اقتصاد، هنر و در کنارش ورزش را هم داریم و باید توجه شود. حالا چون خودتان علاقه ندارید برای علاقه مردم هم ارزشی قائل نیستید؟ این تیم هم مثل مشکی‌پوشان سقوط می‌کند, خیالتان راحت, این شهر فوتبال ندارد و بروید هرکاری که دلتان می‌خواهد انجام دهید. مشهد هم دیگر فوتبال ندارد مثل سال‌های پیش که نداشت و کسی حتی به خودش زحمت نداد. ما از لحاظ سخت‌افزاری صفر هستیم. مگر می‌شود تمرین تیم ما یک روز در دانشگاه برگزار شود و یک روز ثامن و یک روز در منزل‌آباد. این خیلی بد است و خیلی سخت است که تیم مقابل پرسپولیس نتیجه بگیرد.

سرمربی پدیده درباره وضعیت بابک حاتمی نیز گفت: این بازیکن مصدوم بوده و کم کم به مسابقات می‌رسد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)