آشنایی بیشتر با دو بازیکن خارجی حاضر در تمرین

مرجع خبری پرسپولیس : دو بازیکن آفریقایی از امروز در تمرینات پرسپولیس شرکت کرده اند که هر دو در پست مهاجم بازی می کنند. یکی از این دو بازیکن سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی جوانان فرانسه را هم دارد.

 

خبرهای دریافتی از کمپ دورتموند حاکی از آن است که دو بازیکن سيه چرده در اردوي پرسپوليس حضور پيدا كردند.  اولي از کشور بورکینافاسو است و در آخرین ساعات دوشنبه شب در محل اردو حاضر شده و صبح دیروز نیز با سرخپوشان تمرین کرده است.

 

 نام این بازیکن «هروه اورساله» است که 22 سال سن دارد و با 181 سانتیمتر قد در تیم­ آلمانی آخن و تين اتريشي سالزبورگ سابقه بازی داشته است. او 4 بار نیز در تیم‌ملی كشورش بازی کرده و فصل قبل نیز در تیم باشگاهی‌اش 10 گل به ثمر رسانده است.

 

 

مهاجم فرانسوی که پرسپولیسی‌ها در انتظارش بودند نيز سرانجام وارد اردوی تیم شد. این بازیکن 22 ساله که «ابوگالی بالی» نام دارد اصلیتش ساحل عاجی ولی تبعه فرانسه است، در پیشانی خط حمله بازی می‌کند و 196 سانتی‌متر قد دارد.

 

تیم‌هایی که «ابوگالی بالی» پیش از این در آنها توپ زده است ؛ در سال  2008 در «اف‌ث‌بروکسل» بلژيك و  سال  2009 عضو تیم «فرآین سی » فرانسه بوده است. او سابقه بازی در تیم‌ملی جوانان فرانسه را نیز دارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)