مهاجم پرتغالی مد نظر استقلال که با کارنامه ناموفقش در گلزنی خبرساز شده است، هر چند در تست های پزشکی مد نظر باشگاه آبی تهران حضور یافته است اما در تست اصلی حاضر نشد!

 

 «یازالده گومز پینتو» که برای عقد قرارداد با استقلال در تهران به سر می برد در یکی از اصلی ترین تست هایی که برای تعیین سلامت کامل او در نظر گرفته شده بود شرکت نکرده است تا ابهامات در مورد سلامتی وی افزایش یابد.

این بازیکن طی دیروز و امروز در کلینیک فیزیوتراپی استقلال حضور یافته و تست های عادی را با موفقیت پشت سر گذاشت. اما وی تست های اصلی که سلامت کامل به خصوص در مفاصل را تایید می کند انجام نداد تا شائبه عدم سلامت کامل او پررنگ تر شود.

وینفرد شفر شخصا بر برخی از مراحل تست های پزشکی او نظارت کرد تا از صحت سلامت این بازیکن مطمئن باشد. گرچه شفر علاقه زیادی به عقد قرارداد گومز با استقلال دارد، اما این بازیکن سیه چرده هنوز نتوانسته تاییدیه های لازم را از تیم پزشکی استقلال اخذ کند.

این بازیکن کارنامه ضعیفی در گلزنی داشته که همین امر انتقاداتی را به محض ورود او به ایران به دنبال داشت. با این شرایط امضا قرارداد با او همچنان در ابهام است و مشخص نیست مسئولان باشگاه زیر بار درخواست شفر خواهند رفت یا تابع نتیجه تست های پزشکی خواهند بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)