مرجع خبری پرسپولیس: كاپيتان تيم فوتبال استيل‌آذين گفت: تنها مشكل ما در اردوي اتريش هواي گرم و غيرطبيعي اين كشور بود.

 

مهدي مهدوي‌كيا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس درباره شرايط استيل‌آذين عنوان كرد: تمرينات خوبي را پشت سر گذاشتيم. ابتدا حدود 3 هفته در تهران تمرين كرديم و سپس راهي اتريش شديم تا در شرايط بدني مطلوب قرار بگيريم اما متاسفانه چند بازيكن كليدي ما در خدمت تيم ملي بودند كه به همين دليل هنوز به هماهنگي لازم نرسيده‌ايم.

وي افزود: در كنار اين موضوع يك سري بازيكنان جديد به استيل‌آذين آمدندكه اميدوارم در چند روز باقيمانده با هماهنگي بيشتر بتوانيم برابر فولاد با صد در صد قوا به ميدان برويم.

 

 

 

 

 

مهدوي‌كيا در خصوص اردوي استيل آذين در اتريش گفت: اردوي بسيار خوبي برگزار كرديم ولي مثل تمام كشورهاي جهان هواي گرم اتريش غيرطبيعي گرم و بسيار طاقت‌فرسا بود. هيچ وقت در اتريش اين آب و هوا وجود نداشت و گرمي آن مثل همه جاي دنيا كمي ما را آزار داد ولي در كل هواي خوبي بود.

وي در جواب اين سؤال كه آيا ستاره‌ها در استيل‌آذين موفق خواهند شد يا خير تصريح كرد: صد در صد مردم از ما توقع دارند جزء‌ بهترين‌ها باشيم. جمع كردن ستاره‌ها در كنار دليل موفقيت نيست. بايد يك تيم باشيم همانطور كه اگر همه با هم بخواهيم، قهرمان خواهيم شد. شرايط خوبي داريم و حرف‌هاي زيادي براي گفتن خواهيم داشت اما متاسفانه در دو پست مشكلاتي داريم كه باشگاه در حال رايزني است تا بازيكنان خوبي را جذب كند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)