پرسپولیس نیوز: مهدی مهدوی کیا با انشار یک پیام تصویری سال نو را به مردم ایران تبریک گفت و آن‎‌ها را به ماندن در خانه دعوت کرد.

 مهدی مهدوی کیا با انتشار یک ویدیو و چند توصیه کرونایی سال جدید را به مردم ایران تبریک گفت.

مهدوی‌کیا در پیام خود گفته است:«درود به همه هموطنان عزیز، امیدوارم سالی خوب توام با موفقیت و سلامتی در کنار خانواده محترمتان داشته باشید. همان‌طور که همه در جریان هستیم دنیا در حال حاضر با مشکل بزرگی مواجه شده و تقریبا همه کشورها درگیر ویروس کرونا و این بیماری ناشناخته هستند. کشور عزیز ما هم به شدت با این موضوع درگیر است و ما بسیاری از هموطنان خود را از دست داده‌ایم و بسیاری هم در حال حاضر در بیمارستان‌ها درگیر این بیماری هستند.

من احساس می‌کنم که بسیاری از هموطنان ما این بیماری را جدی نگرفته‌اند و سهل‌انگارانه با این موضوع برخورد کرده‌اند. وقتی می‌بینیم مسافرت‌ها از شمال به جنوب و از شرق به غرب با این حجم ترافیک و با وجود تمام تذکرات و توصیه‌ها در سطح کشور انجام می‌شود و این ویروس مدام در حال انتقال است و متوجه نیستیم چه خطری ما را تهدید می‌کند. خیلی از عزیزان می‌گویند که ما بدن قوی داریم و برای ما اتفاقی رخ نمی‌دهد! بله شاید اینطور باشد ولی شما متاسفانه می‌توانید ناقل این بیماری باشید و آن‌را به افراد دیگر و افراد مسن و کسانی که بیماری‌های مختلف قلبی و ریوی دارند و عزیزانی که در حال شیمی‌درمانی هستند انتقال دهید و ضربه بزرگی به آن‌ها بزنید و ما عزیزان بسیاری را به خاطر سهل‌انگاری شما از دست خواهیم داد.

خواهشا به توصیه‌ها گوش کنید و در خانه بمانید و تا جای ممکن به سفر نروید. دید و بازدیدهای عید را امسال تعطیل کنید. همه در خانواده‌هایشان افراد بزرگتر و افراد بیمار دارند و به فکر آن‌ها باشید. به فکر عزیزان پزشک و پرستاران باشید که این مدت شبانه‌روز درگیر بودند باشید. آن‌ها هم خانواده دارند و باید زندگی کنند. مشکلات آن‌ها را بیشتر نکنید.

با توجه به این‌که امکانات کشور ما هم محدود است، رفت و آمدها می‌تواند در ماه‌های آینده برای کشور ما فاجعه بیافریند. خواهشا این موضوع را جدی بگیرید. دنیا به این نتیجه رسیده که این موضوع اصلا شوخی نیست و تمام کشورها مسائل مختلف را رعایت می‌کنن و بیشتر کشورها قرنطینه را انجام داده‌اند و رفت و آمدها محدود شده است. من از شما خواهش می‌کنم که این مسئله را جدی بگیرید. به فکر افراد مسن و عزیزانی باشید که به خاطر سهل‌انگاری شما شاید در ماه‌های آینده در بین ما نباشند. امیدوارم سال خیلی خوبی داشته باشید و ایران عزیز ما هرچه زودتر از شر این بیماری راحت شود و مردم به زندگی عادی خود برگردند و بتوانیم مثل گذشته در کنار هم زندگی کنیم و روزهای خوشی را تجربه کنیم. موفق باشید؛ قربان شما، خدا نگهدار.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)