پرسپولیس نیوز: مدیرعامل شرکت مبناتوسعه مبین در خصوص همکاری این شرکت با باشگاه پرسپولیس و ادامه آن توضیحاتی ارائه داد.

حسام مهدوی در خصوص اینکه آیا شرکت مبناتوسعه مبین قصد ادامه همکاری با باشگاه پرسپولیس را دارد یا نه، گفت: بله، ما قصد همکاری با پرسپولیس را داریم؛ چراکه قرارداد ما دوساله است و عملکرد ما در این بخش کاملاً مشخص بوده است.باشگاه پرسپولیس از ما راضی است و ما هم از این همکاری رضایت داریم، البته بدهی‌هایی از قبل وجود داشته و در تلاش هستیم تا این بدهی‌ها را برطرف کنیم. متأسفانه این مشکلات از سال ۸۸ تا سال ۹۳ وجود داشته و این موارد است که باشگاه پرسپولیس را اذیت می‌کند، اما خوشبختانه اوضاع بهتر از همیشه بوده است.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا این شرکت به عنوان اسپانسر و بهره‌بردار نسبت به تعهداتش به باشگاه پرسپولیس متعهد بوده و آن را انجام داده، افزود: بله، ما تعهداتمان را انجام دادیم و از کارهایی که صورت گرفته رضایت داریم. باید بگویم که بیشترین مبلغی که در این سال‌ها وارد باشگاه پرسپولیس شده از سوی ما بوده و هیچ سالی این‌طور به پرسپولیس پول نیامده است، البته متأسفانه برخی چالش‌های به وجودآمده مربوط به قراردادهای پیشین بوده است.

مهدوی خاطرنشان کرد: حجم بدهی‌های باشگاه زیاد بوده و در این سال‌ها کمکی هم از سوی دولت به پرسپولیس نشده و باشگاه کار را یک‌تنه پیش برده است. برخی از پرونده‌ها هم به شکایت رسیده و این موارد کار را سخت کرده است، این درحالی است که پرسپولیس می‌توانست یک باشگاه سودده باشد اما شاهد هستیم بدهی‌های زیادی وجود دارد و پرداخت نکردن این بدهی‌ها جریمه‌ساز می‌شود.

مدیرعامل شرکت مبناتوسعه مبین در باره اینکه اسپانسر چه برنامه‌ای برای پرداخت پول به آنتونی گولچ بازیکن سابق پرسپولیس دارد که به واسطه آن محرومیتی گریبان باشگاه را نگیرد، اظهار داشت: کمک خواهیم کرد تا این پرونده رفع شود. به هر حال رابطه ما با باشگاه پرسپولیس یک رابطه دوطرفه است و هم باشگاه به وسیله اسپانسر رشد می‌کند و هم اسپانسر به وسیله باشگاه خودش را بالا می‌کشد. تعامل ما دوطرفه است. اگر پرسپولیس دچار مشکل شود، اسپانسر هم ضرر می‌کند. ما با کمک هواداران و راه‌های درآمدزایی مثل به راه انداخت اپلیکیشن پرسپولیس به دنبال درآمدزایی بیشتر خواهیم بود.

وی افزود: اپلیکیشن باشگاه پرسپولیس حدود ۱۵ روز دیگر رونمایی خواهد شد و هواداران پرسپولیس بدون پرداخت هزینه می‌توانند با استفاده از این اپلیکیشن به باشگاه محبوب خود کمک مالی کنند. در این اپلیکیشن اقداماتی نظیر پرداخت قبوض، خرید شارژ، پخش بازی‌های فوتبال و… انجام می‌شود و هواداران می‌توانند با نصب آن بر روی تلفن‌های خود از این امکانات استفاده کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)