پرسپولیس نیوز: کاپیتان سابق تیم ملی کشورمان پیشنهاد سرمربیگری تیم امید ایران را قبول نکرد.

داستان تیم امید ایران هر روز زودتر پیچیده‌تر قبل از می شود، بعد از کنار گذاشتن کرانچار، حمید استیلی به عنوان مدیر تیم امید ایران با گزینه های متعددی وارد مذاکره شد.

ابتدا مسئولان تیم امید با یحیی گل محمدی وارد مذاکره شدند و حتی موافقت اولیه سرمربی پدیده را نیز به دست آوردند، اما در لحظات پایانی گل محمدی قراردادش را با پدیده تمدید کرد تا تیم امید ایران همچنان بدون مربی باشد.

در ادامه امیر قلعه نویی، سرمربی سپاهان نیز یکی از جدی ترین گزینه ها بود تا بلکه تیم امید ایران بعد از ۵۰ سال طعم صعود به مسابقات المپیک را بچشد، اما امیر نیز رغبتی به پذیرش چنین پستی نشان داد.

مهدی مهدوی کیا، دیگر گزینه حمید استیلی، کمیته فنی فدراسیون فوتبال و مدیران ارشد فوتبال کشورمان بود.

امروز حمید استیلی برای جلب رضایت مهدوی کیا تلفنی با او تماس کرد، اما مهدوی کیا خطاب به استیلی اعلام کرد که تا چند سال دیگر با تیم های پایه هامبورگ قرارداد دارد و نمی تواند این پیشنهاد وی را بپذیرد.

مهدوی کیا از استیلی تشکر کرد،‌اما اعلام کرد که در شرایط کنونی مقدمات برای حضور روی نیمکت تیم امید ایران را ندارد و باید طبق قراردادش در هامبورگ به فعالیتش ادامه دهد.

اکنون در کمیته فنی و نزد استیلی چند گزینه دیگر مدنظر هستند که با توجه به اهمیت مسابقات مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ توکیو، مدیران فوتبال کشورمان در نظر دارند که بهترین گزینه را برای این تیم انتخاب کنند.

استیلی تمایل دارد که تیم امید تا انتخاب سرمربی جدید رها نشده و با معرفی نفرات به اردوی پیش روی، بازیکنان امید کشورمان زیر نظر رضا شاهرودی و سهراب بختیاری زاده اردوی های خود را پیگیری کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)