سرپرست سازمان با بیان اینکه باشگاه‌های لیگ آزادگان باید به سطح باشگاه‌های لیگ برتر برسند و در همه موارد الزامات را رعایت کنند، گفت: باشگاه‌های دسته اولی باید از کمیته انضباطی تائیدیه‌ای برای اینکه بدهی ندارند، بگیرند، زیرساخت‌ها و الزامات را رعایت کنند و همچنین مدارکشان کامل باشند تا در هنگام صعود به لیگ برتر به مشکل بر نخورند.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، مهدی تاج در نشست مدیران عامل باشگاه‌های لیگ برتر با مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ که ظهر امروز ‌سه‌شنبه در آکادمی فوتبال برگزار شد، ضمن بیان مطلب فوق گفت: باید باشگاه‌های لیگ آزادگان کم کم به سطح باشگاه‌های لیگ برتر برسند و در همه موارد الزامات را رعایت کنند.

وی در ادامه افزود: آنها باید از کمیته انضباطی تائیدیه‌ای برای اینکه بدهی ندارند، بگیرند و دیگر زیرساخت‌ها و الزامات را رعایت کنند. همچنین باید مدارکشان کامل باشند تا در هنگام صعود به لیگ برتر به مشکل بر نخورند.

سرپرست سازمان لیگ خاطرنشان کرد: امسال مدارک تمامی باشگاه‌ها باید تا نهم تیرماه به AFC ارسال شود، چرا که کنفدراسیون فوتبال آسیا مانند گذشته تنها 4 سهمیه را بررسی نمی‌کند بلکه همه باشگاه‌ها را بررسی می‌کند، حتی لیگ یک را هم بررسی خواهد کرد.

وی همچنین اظهار داشت: بحث دیگر، بحث نقل و انتقالات است. ما نامه‌ای به باشگاه‌ها زده بودیم که نظراتشان را برای ما بفرستند که خوشبختانه بسیاری از باشگاه‌ها این کار را انجام دادند. اتحادیه هم به ما در این باره کمک می‌کند و نظرات کارشناسان را هم گرفته تا با همکاری کمیته تدوین آیین نامه مقررات، آیین نامه جدیدی تنظیم شود. امروز بعدازظهر هم با باشگاه‌های که در این زمینه پیشنهاد دارند، جلسه خواهیم داشت.

تاج در پایان گفت: از سرمربی تیم ملی خواسته‌ایم تا برنامه‌های تیم ملی را به ما بدهند تا ما لیگ فصل بعد را با توجه به همه محدودیت‌ها رعایت کنیم که شامل تقویم سازمان لیگ برتر، جام حذفی، لیگ قهرمانان آسیا، بازی‌های دوستانه و رسمی تیم ملی است. البته روز پنج شنبه نشستی را با مسئولان فدراسیون و کادر فنی تیم ملی در این زمینه خواهیم داشت و در این خصوص بحث و تبادل نظر خواهیم کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)