دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران گفت: تنها کمک خدا باعث شد که کره جنوبی را شکست دهیم.

مهدی رحمتی پس از پیروزی یک بر صفر تیم ملی فوتبال ایران بر کره جنوبی در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: خیلی خوشحالم که توانستیم کره را شکست دهیم اما این کار فقط به کمک خدا انجام شد و هیچ دلیل دیگری نداشت. همه بازیکنان زحمت کشیدند اما خدا خیلی به ما لطف کرد.

وی ادامه داد: همین که این همه جمعیت که به ورزشگاه آمده‌اند اکنون خوشحال و شاد هستند و با شادمانی ورزشگاه را ترک می‌کنند، برای ما باعث خوشحالی زیادی است و از این بابت خدا را شکر می‌کنیم.

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران همچنین گفت: فکر می‌کنم در صحنه‌ای که پایم به دیرک دروازه برخورد کرد کشاله پایم پاره شد و به همین دلیل هم بود که پس از پایان بازی لنگ لنگان از زمین خارج می‌شدم.

 

رحمتی در مورد حمایت هواداران گفت: هواداران واقعا سنگ تمام گذاشتند و جوّ استادیوم به ما کمک زیادی کرد. از هواداران تشکر می‌کنم و واقعا ممنونم، آنها به ما لطف و از تیم ملی حمایت کردند.

دروازه‌بان تیم ملی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس در مورد این که آیا هنگام خروج‌ها کمی با ترس عمل نمی‌کند، تاکید کرد: باید بگویم چرا، کمی می‌ترسم.

وی در پایان بار دیگر در حالی که خدا را شکر می‌کرد، گفت: از این پیروزی بسیار خوشحالم و آن را به ملت شریف ایران تقدیم می‌کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)