پرسپولیس نیوز: مسؤول مسابقات سازمان لیگ فوتبال گفت:‌ ظاهراً ۲-۳ باشگاه لیگ برتری و دسته اولی تمرینات‌شان را شروع کرده‌اند اما سازمان لیگ مسئول نظارت و سرکشی نیست و این برنامه‌ریزی خودِ باشگاه‌ها بوده که چنین تصمیمی گرفتند.

سهیل مهدی در خصوص شایعاتی که پیرامون آغاز تمرینات تیم فوتبال پیکان مطرح شده و برخی باشگاه‌ها نسبت به این موضوع معترض هستند، اظهار داشت: همانطور که مطلع هستید ستاد ملی مبارزه با کرونا برگزاری تمرینات را ممنوع کرده و من هم این موضوع را شنیده‌ام. ظاهراً دو سه باشگاه لیگ برتری و دسته اولی تمرینات‌شان را شروع کرده‌اند اما واقعیت این است که سازمان لیگ مسئول نظارت و سرکشی به تمرینات تیم‌ها نیست و این برنامه‌ریزی خود باشگاه‌ها بوده که چنین تصمیمی گرفتند.

وی افزود: آقای خلیلیان به عنوان رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی و همچنین عضو ستاد مبارزه ملی با کرونا در ورزش برگزاری هر نوع تمرین را ممنوع کرده و طبعاً وقتی باشگاه‌ها خودشان تصمیم می‌گیرند تمرینات را شروع کنند این ستاد نیز اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

وی در پاسخ به این سؤال که اگر باشگاه‌های دیگر تمرینات‌شان را شروع کنند چه اتفاقاتی می‌افتد گفت: ما اگر چیزی را مشاهده کنیم قطعا آن را گزارش خواهیم کرد و مستندات را در اختیار ستاد ملی مبارزه با کرونا قرار می‌دهیم. مطمئن هستم به جز ما خود آقای خلیلیان هم در این زمینه اطلاعات بیشتری دارند اما توصیه‌ام به باشگاه‌ها این است اگر کمی صبر کنند ان‌شاءالله به بحث باز شدن تمرینات و صدور مجوز تمرینات تیم‌ها نیز خواهیم رسید.

مسؤول مسابقات سازمان لیگ فوتبال در خصوص اینکه آیا باشگاه‌ها هنوز روی لغو مسابقات تأکید دارند گفت: فقط بحث لغو نیست برخی باشگاه‌ها پیشنهادات خود را به ما ارسال کردند مثلاً تعدادی از آنها زمان بیشتری برای آماده‌سازی خواستند و تعدادی هم خواستار لغو بازی‌ها شدند. در هر صورت این موضوع که مسابقات لغو شود یا خیر، باید در هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ تصمیم‌گیری شود و فکر می‌کنم اگر مسابقات زودتر آغاز شود و تصمیم سریع‌تری اتخاذ شود شرایط به روال عادی باز خواهد گشت باید بپذیریم که حوصله بازیکنان فوتبال و حتی خود ما سر رفته و این موضوع قابل انکار نیست اما فکر می‌کنم هر چه به برگزاری تمرینات نزدیک‌تر شویم شرایط بهتر خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)