پرسپولیس نیوز : دو باشگاه پیکان و پرسپولیس بر سر انتقال مهدی شیری مدافع راست فصل گذشته خودروسازان به پرسپولیس به توافق رسیدند.

  انتقال مهدی شیری مدافع تیم فوتبال پیکان به پرسپولیس قطعی شده و این در حالی است که پرسپولیس از جذب بازیکن جدید محروم بوده و حکم دادگاه CAS درباره این پرونده طی روزهای آتی صادر خواهد شد و اگر پرسپولیس از جذب بازیکن محروم باشد باز هم مهدی شیری به این تیم ملحق خواهد شد.

دو باشگاه پیکان و پرسپولیس در این باره به توافق رسیده‌اند که در صورت محرومیت نقل و انتقالاتی پرسپولیس، مهدی شیری نیم‌فصل اول را در پیکان بازی کند و نیم‌فصل دوم به جمع سرخ‌پوشان پایتخت ملحق شود.

پیکانی‌ها این خواسته مهدی شیری را پذیرفته‌اند و براساس اخبار دریافتی شیری ۵ روز پیش با مسئولین باشگاه پرسپولیس مذاکره کرده و پس از آن با پیکانی‌ها وارد مذاکره شده و در نهایت بین مسئولین ۲ باشگاه توافق صورت گرفته اما به رغم توافق برسر کلیات، این توافق هنوز مکتوب نشده است.

شیری دقایقی پیش با کسب اجازه از پیکانی‌ها در باشگاه پرسپولیس حاضر شده تا مسئولان پرسپولیس مذاکره کند.

این بازیکن قرار است با این تیم قراردادی برای نیم‌فصل دوم امضا کند و احتمال این که طی روزهای آتی به باشگاه پیکان برود و قراردادی برای نیم‌فصل اول با پیکان امضا کند زیاد است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)