استقلال اگر من را می‌خواست من نمی‌رفتم چون دلیل داشتم و دلیلم به خاطر آن پنالتی‌ای بود که روبه‌روی آنها از دست دادم چرا که عده‌ای برایم حرف و حدیث درست می‌کردند.

سایت گل؛ مهدی نوری هافبک – مدافع قرص و محکم و شوتزن فولاد قراردادش را یا قرمزها تمدید کرد. با او در همین رابطه حرف زده ایم :

چه شد که قراردادت را فولاد تمدید کردی؟

اول از هر چیز به خاطر اینکه حسین آقا مربی خودم بود و با ایشان خیلی راحت بودم. وقتی ایشان با فولاد تمدید کرد طبیعتاً من هم علاقه‌مند بودم که باز هم در کنار ایشان باشم و بعد از آن باید بگویم که فولاد یک باشگاه کاملاً حرفه‌ای است. مجموعه‌ای که سال گذشته خیلی در آن راحت بودم و واقعاً امکانات حرفه‌ای دارد. برای همین دیدم که حسین آقا فرکی من را می‌خواهد و باشگاه هم نظرش نسبت به من مثبت است، برای همین من هم قراردادم را تمدید کردم.

صحبت از رفتنت به استقلال بود؟

اصلاً چنین چیزی نبود، استقلال هم اگر من را می‌خواست من نمی‌رفتم چون دلیل داشتم و دلیلم به خاطر آن پنالتی‌ای بود که روبه‌روی آنها از دست دادم چرا که عده‌ای برایم حرف و حدیث درست می‌کردند. حداقل امسال نمی‌رفتم.

از تیم‌های دیگر پیشنهاد هم داشتی؟

بله دو تا تیم تهرانی و چند تیم شهرستانی با من صحبت‌هایی کرده بودم که من وقتی دیدم حسین آقا و باشگاه فولاد من را می‌خواهند همین جا ماندم.

هدفت امسال در فولاد چیست؟

امسال فقط هدف من و مجموعه فولاد این است که بتوانیم قهرمان شویم و از آنجایی که مطمئنم بازی پلی‌آف با هر تیمی باشد می‌بریم در مرحله گروهی آسیا بتوانیم از گروه خودمان صعود کنیم.

نطرت درباره بازی قطر چیست؟

بازی خیلی سختی داریم. قطر برای بردن ما همه کار کرده است. بچه‌های تیم ملی نباید فراموش کنند که لباس مقدس تیم ملی ایران را بر تن دارند و ما به مراتب برتر از قطر هستیم. کارشناسان و منتقدان همگی باید دست به دست هم بدهند تا تیم ملی ایران موفق شوند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)