باشگاه پرسپولیس کمتر از یک هفته برای پرداخت مطالبات دروازه‌بان پیشین و برزیلی خود وقت دارد.

یکی از پرونده های بدهی خارجی باشگاه پرسپولیس مربوط به نیلسون کوریا دروازه بان برزیلی و پیشین این تیم است.

نیلسون که سال هاست از پرسپولیس طلب دارد برای گرفتن مطالبات خود به فیفا شکایت کرده است.

فیفا هم در این پرونده رای را به نفع نیلسون صادر کرده است. در همین خصوص باشگاه پرسپولیس تا ۱۷ جوئن (۲۸ خرداد) وقت دارد مطالبات نیلسون را پرداخت کند در غیر این صوت با جرایمی مثل کسر امتیاز یا بسته شدن پنجره نقل و انتقالات روبرو خواهد شد.

نیلسون کوریا در این خصوص اظهار داشت: من نمی دانم طلب از پرسپولیس به پول ایران چقدر می شود و فقط پولم را می خواهم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا حاضر است با باشگاه پرسپولیس مذاکره ای داشته باشد یا خیر، گفت: با باشگاه پرسپولیس هیچ مذاکره ای نمی کنم و پولم را می‌خواهم. پرسپولیس اگر تا تاریخ ۱۷ ژوئن پول من را ندهد با کسر امتیاز روبرو می‌شود. این حکم فیفا است و به من ارتباطی ندارد.

دروازه بان پیشین پرسپولیس در خصوص اینکه آیا اتفاقات و بازی‌های این تیم را دنبال می‌کند، تاکید کرد: به طور قطع اخبار را دنبال می‌کنم. نه تنها اخبار مربوط به پرسپولیس را بلکه اخبار ایران را دنبال می‌کنم. من عاشق مردم ایران هستم و در زمانی که ایران بودم چیزی جز خوبی از مردم ایران ندیدم. آنها همیشه به من لطف داشتند. در مورد پرسپولیس هم می دانم این تیم ۳ قهرمانی پیاپی لیگ را جشن گرفت و در آستانه کسب چهارمین قهرمانی پیاپی است.

نیلسون عنوان کرد: در دوران کرونا بیشتر مباحث فوتبال را دنبال و مطالعه می‌کنم و هر چند وقت یکبار با مربیان جلسه می‌گذاریم و صحبت می‌کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)