آقای کاشانی جایگاه دربی را هم از دست دادی ، یک حرکتی بکن!


مرجع خبری پرسپولیس : مدیر عامل باشگاه سایپا از موافقت استانداری البرز برای برگزاری دیدار خانگی تیم سایپا مقابل پرسپولیس در ورزشگاه انقلاب این شهر خبر داد.

مدیرعامل باشگاه سایپا ضمن بیان این مطلب افزود: با پیگیری های انجام شده و مساعدت استاندار محترم البرز موافقت های مقدماتی برای برگزاری این مسابقه در ورزشگاه انقلاب کرج انجام شده و در صورت مساعدت فرمانداری و شورای تامین استان این مسابقه روز دوم دی ماه در ورزشگاه خانگی سایپا برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این حق باشگاه سایپاست که این دیدار خانگی را در ورزشگاه خودش میزبانی کند، اظهار داشت:

 

 

در حالیکه تیم های صبای قم، پیکان قزوین دیدارهای خود را در ورزشگاه خانگی خود برگزار می کنند، این حق استان جدید التاسیس البرز است که میزبان تیم های استقلال و پرسپولیس باشد و امیدوارم شرایط  برگزاری این مسابقه در استان البرز با موافقت سایر دستگاه ها و مسئولان ذیربط فراهم شود.

 

کوشا در خصوص وضعیت فیزیکی ورزشگاه انقلاب کرج یادآورشد : این ورزشگاه گنجایش 15هزار نفر را دارد و شرایط خوبی به لحاظ استقرار تماشاگر برخوردار است و قابلیت کنترل لازم را دارد و با همکاری نیروی انتظامی امکان برگزاری مسابقه سایپا مقابل پرسپولیس از هر نظر مهیاست.

مدیرعامل سایپا تصریح کرد: سازمان لیگ برتر و هیئت فوتبال استان البرز نیز با برگزاری این مسابقه در ورزشگاه انقلاب موافقت کردند و تصور نمی کنم مشکلی برای انجام این دیدار در ورزشگاه خانگی سایپا وجود داشته باشد.

وی درعین حال تصریح کرد: امیدواریم مقدمات برگزاری نخستین مسابقه سایپا در ورزشگاه انقلاب مقابل دو تیم پرطرفدار پایتخت فراهم شود تا با این اقدام سایپا نیز بتواند از امتیاز دیدارهای خانگی بهره مند شود. هر چند در صورتی که چنین امری امکان پذیر نشود ناگزیر هستیم به دلیل همزمانی این مسابقه با دیدار استقلال و ذوب آهن، دیدار خانگی خود را در ورزشگاه تختی تهران برگزار کنیم.

دیدار تیم های سایپا و پرسپولیس از هفته بیستم لیگ برتر روز پنج شنبه 2 دی ماه برگزار خواهد شد که هنوز محل برگزاری این مسابقه از سوی سازمان لیگ معرفی نشده است. این در حالی است که مسابقه تیم های سایپا و استقلال در نیم فصل اول لیگ برتر به میزبانی تیم سایپا در ورزشگاه آزادی برگزار شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)